خبرهای داغ:
حجت الاسلام قدرتی گفت: صدا و سیما تنها مکلف به آشنا کردن مردم با وظایف دستگاه های اجرایی نیست بلکه باید مردم را نسبت به حقوق و تکالیف دستگاه های اجرایی نیز آشنا کند.
کد خبر: ۹۲۶۶۲۳۶
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین که با حضور مدیران قضایی و اجرایی استان برگزار گردید، ضمن اشاره به نقش بسزایِ صدا و سیما در فرایند پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی ، تولیدات رسانه تصویری را یکی از بهترین و موثرترین ساز و کار دانست و افزود: صدا و سیما تنها مکلف به آشنا کردن مردم با وظایف دستگاه های اجرایی نیست بلکه باید مردم را نسبت به حقوق و تکالیف دستگاه های اجرایی نیز آشنا کند.

وی اذعان کرد: کلیه دستگاه های اجرایی استان مسائل و دغدغه های مرتبط با حوزه وظایف ذاتی خود را که صدا و سیما می تواند در فرآیند پیشگیری از بروز آنها نقش آفرینی کند،اعلام نموده تا براساس عناوین اعلامی، برنامه های مناسب با خرد جمعی تصویب و برای تولید و پخش آن اقدام گردد.

در ادامه رییس کل دادگستری استان قزوین در راستای اجرای طرح برهم زدن محل های خرید و فروش اموال مسروقه و ساماندهی واحدهای معامله ضایعات در استان تاکید نمود: فرمانداری ها با همکاری شهرداری مکانی خارج از محدوده شهرها جهت استقرار واحدهای مجاز خرید و فروش ضایعات پیش بینی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در ادامه در راستای اجرای مفاد تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، هر گونه کمک و مشارکت از سوی فرمانداران ، بخشداران و دهیاران به تغییر کاربری غیر قانونی اراضی و تصرف منابع طبیعی را تحت هر عنوانی، جرم دانست وافزود:مسئولین مربوطه در صورت کوتاهی در جلوگیری از تغییر کاربریها خاطی محسوب و شریک در جرم بوده و تحت تعقیب قانون قرار خواهد گرفت.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها