خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
مردم کویر باز هم به عشق علی پای کار آمدند؛
همزمان با دهه اخر ماه ذی الحجه، تعداد ۷۴ بسته غذائی هر بسته به ارزش دویست و سی هزار تومان و دو مورد کمک نقدی به مبلغ۴۰۰هزارتومان به نیازمندان تقدیم شد.
کد خبر: ۹۲۶۶۴۷۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شرق اصفهان، با شکر و سپاس فراوان به پیشگاه خداوند عزوجل در لبیک به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در گام دوم رزمایش کمک مومنانه  به همت خادمان هیات حضرت زهرا سلام الله علیها و همیاری و کمک جدی کانون فرهنگی هنری انتظار و پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی نصراباد و با همدلی و مساعدت خیرین عزیز و بزرگوار اقدامات شایسته ای در راه شاد کردن شیعیان صورت گرفت و بسته های معیشتی بین فقرا و نیازمندان توزیع و صدها نفر از دوستداران امیر مومنان از اطعام غدیر بهره مند شدند.

به حول و قوه الهی در دهه اخر ماه ذی الحجه تعداد ۷۴ بسته غذائی هر بسته به ارزش دویست و سی هزار تومان شامل‌۷قلم‌(برنج،گوشت قرمز، روغن ،ماکارونی ،سویا، رب گوجه و تن ماهی) و دو مورد کمک نقدی به مبلغ۴۰۰هزارتومان به نیازمندان تقدیم شد.

همچنین به منظور بهره مندی از اطعام عید سعید غدیر در سه نوبت (شب . ظهر و عصر ) با توزیع تعداد ۶۱۳ پرس غذای گرم از شیعیان و محبان امیر مومنان پذیرایی شد.

ضمن تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که به انحاء مختلف با بذل مال و یا صرف وقت و پیگیری قدمی در اجرای این رزمایش خدا پسندانه بر داشتند به ارواح رفتگان همه بانیان خیر و دست اندرکاران جمع آوری و توزیع سوره حمد و تو حید و سه صلوات هدیه می کنیم.

اجر همه با مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام.

ارسال نظرات
پر بیننده ها