مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) جهت احداث ۴ فضای آموزشی در ایلام

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام از مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) در احداث ۴ فضای آموزشی با ۷ کلاس درس در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۵۴۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "نصرت‌الله رحیمی" مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، در دیدار با معاون عمرانی بنیاد جهادی امام رضا( ع) ، گفت: در راستای پویش ملی«آجر به آجر» با مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی بنیاد جهادی امام رضا( ع) در احداث ۴ فضای آموزشی با ۷ کلاس درس در سطح استان، در شمار مدارس سنگی تخریبی از ۲۰ باب عبور کرد.

وی افزود: در بحث  پویش ملی آجر به آجر و طرح همگانی کمک به زیرساخت‌های آموزشی در سطح کشور، برای حضور و مشارکت خیرین در بحث سهم اعتبارات دولتی با مساعدت‌های استاندار و ریاست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هیچ گونه محدودیت اعتباری وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، اضافه کرد: در این  راستا به هر میزان که  خیرین حقیقی و حقوقی مشارکت کنند این اداره کل نیز به همان میزان در بحث اعتبارات دولتی مشارکت خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: بابت این مشارکت ارزشمند برای ساخت فضاهای آموزشی و نیاز ضروری استان در بحث برچیدن مدارس سنگی و تجهیزات مورد نیاز به مشارکت بیشتر بنیاد جهادی امام رضا( ع) نیازمندیم.

احمد غلام‌حسینی معاون عمرانی بنیاد جهادی امام رضا (ع)  نیز  در این دیار گفت: با محرومیت‌های موجود در شهرستان هلیلان آشنایی کامل دارم و ان‌شاالله با شروع و بهره برداری از این  ۴ مدرسه، بنیاد دوباره در نقاط محروم استان ایلام مدرسه خواهد ساخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار