مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر خبر داد
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از کاهش ۹۰ درصدی بازدیدکننده غار علیصدر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۱۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۷

کاهش ۹۰ درصدی بازدیدکننده غار علیصدربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی مجیدی در نشست آسیب شناسی حوزه گردشگری در ایام کرونا، اظهار داشت: فروردین و اردیبهشت به دلیل شیوع ویروس کرونا غارعلیصدر تعطیل بود و از اواخر خرداد ماه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی باز شد.

وی افزود: به میزان ۹۰ درصد کاهش بازدیدکننده داشتیم و حق تبلیغ هم در رسانه ملی را نداریم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: با توجه به اینکه این مجموعه کارگری است و ۲۵۰ نفر نیرو در آن مشغول به کار هستند برای اینکه تعداد نیرو نسبت به گردشگر متعادل شود تغییر خط داده شد و تولید ماسک کردند.

* مسیر استان‌های زاگرس‌نشین به نام تاریخ و تمدن ایران زمین نامگذاری شد

یکی از فعالان حوزه گردشگری نیز در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه فراکسیون گردشگری می‌توانست تصمیم‌گیری‌های حوزه گردشگری داشته باشد جای تاسف دارد که هیچکدام از شهرداران استان همدان و نمایندگان مجلس در آن عضو نیستند.

مریم مقدم افزود: با توجه به اینکه نمایندگان مجلس عضو این فراکسیون نیستند مردم غرب کشور را دلزده کرده و این برای مردم استان همدان اتفاق جالبی نیست.

این فعال گردشگری گفت: نمایندگان مجلس برای تبدیل سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه رای دادند و زمانی که این اتفاق افتاد آیا سهمی برای زیربنای همدان تعلق گرفت یا خیر؟

وی در ادامه افزود: فقیرترین اداره، اداره میراث فرهنگی است، تمام اعتبارات و بار شهری در حوزه گردشگری بر عهده این اداره است، در بحث جهانی شدن نمی‌توانیم برای کارشناس اعتبار تامین کنیم و کمترین حقوق را کارمندان میراث انجام می‌دهند.

مقدم تصریح کرد: مسیر استان‌های زاگرس‌نشین به نام تاریخ و تمدن ایران زمین نامگذاری شد، هر کدام از استان‌ها برندش به نام استان ما است که جای سپاس از نمایندگان مجلس را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات