خبرهای داغ:
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان:
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان گفت: صندوق بیمه کشوری در حوزه گردشگری ایجاد شود تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۶۶۸۱۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵

صندوق بیمه کشوری در حوزه گردشگری ایجاد شودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی مرادی پور در نشست آسیب شناسی حوزه گردشگری در ایام کرونا، اظهار داشت: گردشگری بیش از ۱۲ میلیارد دلار آورده ارزی دارد.

وی در ادامه افزود: گردشگری پتانسیل‌ها و اشتغال ایجاد می‌کند ولی بحرانی که به وجود آمده در شأن آن نیست.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان همدان تاکید کرد: باید کمیسیون گردشگری را پیگیری کنیم تا در مجلس ایجاد شود.

وی ابراز کرد: صندوق بیمه کشوری در حوزه گردشگری ایجاد شود تا در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

*مرکز مطالعات شهر همدان از تاثیرگذارترین مراکز در حوزه مدیریت شهری و شوراهاست

نائب رئیس شورای شهر همدان نیز اظهار داشت: شورا نقش خود را در حوزه گردشگری ایفا کرده است و تمام تلاش‌ها بر این بوده که گردشگری را فعال و کمیسیون مجزایی در این حوزه داشته باشد که در دوره پنجم موفق به تشکیل این کمیسیون شده‌ایم.

بادامی با بیان اینکه بخش عمده حوزه اقتصادی شهر همدان باید از حوزه گردشگری تامین شود، عنوان کرد: وظیفه اصلی بخش خصوصی و دولتی این است که داشته‌های خود را به دنیا عرضه کنیم.

وی گفت: در دو سال گذشته در همین راستا سه رویداد گردشگری مهم جهانی در همدان رخ داد و دستاوردهای خوبی داشت و همدان را به جهان شناساند.

نائب رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد: یونسکو وعده‌های خوبی داد و کارهای خوبی انجام داد اما پیگیری نکردیم؛ دفتر یونسکو می‌توانست کمک کند تا یکی از آثار ما به ثبت برسد.

وی تصریح کرد: مرکز مطالعات شهر همدان از تاثیرگذارترین مراکز در کشور در مدیریت شهری و شوراها است و باید مردم و همه دستگاه‌های اجرایی از این مرکز استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات