خبرهای داغ:
قناعتی بر لزوم آموزش مدیران و كاركنان و همچنین خانواده‌های آنان در حوزه‌های مختلف به خصوص در بحث فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و گام‌های مدیریتی تأكید كرد.
کد خبر: ۹۲۶۷۵۶۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج ادارات و كارمندان سپاه فجر استان فارس، در دیدار با با عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس با بیان اینكه قانون به مثابه ریلی برای تمام حركت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در كشورمان برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بسیج ادارات و كارمندان در تلاش است که کلیه کارها و فعالیت‌ها بر روی این ریل انجام پذیرد.

وی به تبیین ویژگی‌های كارمند تراز انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: كارمند تراز انقلاب اسلامی به‌ دور از جناح‌بازی و حزب‌های سیاسی است و ما نیز تلاش می‌كنیم تا در این راستا برنامه‌های خاصی برگزار كنیم.

قناعتی در ادامه با بیان اینكه خدمت به مردم باید برای آن‌ها ملموس و بی‌منت باشد، بر لزوم تقویت میزهای خدمت جهادی تأكید كرد و افزود: میزهای خدمت جهادی با حضور مدیران كل استان و مسئولان مربوطه در مناطق محروم استان به‌ منظور رفع مشكلات آن مناطق و رفع دغدغه‌های مردم برپا شده که باید تقویت شوند.

وی همچنین مهم‌ترین ظرفیت كشور را داشتن نیروی انسانی مستعد و كارآمد و متعهد و با ایمان و مسلح به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بر این مسائل تأکید داشتند و در این راستا بحث طهارت اقتصادی را برای مدیران جامعه اسلامی مطرح فرمودند كه طهارت اقتصادی شرط اساسی مشروعیت همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی است.

قناعتی در ادامه بر لزوم آموزش مدیران و كاركنان و همچنین خانواده‌های آنان در حوزه‌های مختلف به خصوص در بحث فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و گام‌های مدیریتی تأكید كرد.

وی با تأكید بر این كه سازمان بسیج ادارات و كارمندان در كنار مدیران دستگاه‌ها و ادارات قرار دارد و بسیج ادارات یك بازوی توانمند در ادارات مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و در جهت خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد:‌ هدف فعالیت‌های ما انتفاع مردم و خدمت به آنان است.

قناعتی با بیان اینكه كار در این سازمان سیاسی نیست، اظهار کرد:‌ در این مسیر تلاش می‌كنیم تا با ارتباط كامل و خاص با مدیران و تبادل نظر با آنان و ایجاد ارتباط‌های دو سویه در جهت رشد و شكوفایی سیستم اداری گام برداریم.

وی سازمان بسیج ادارات را یک ظرفیت برای مدیران دستگاه‌ها دانست تا بتوانند از این ظرفیت كه در حوزه‌ها و با تخصص‌های مختلف در حال فعالیت است، استفاده‌های لازم را برده و ثمره آن هم شیرینی كام مردم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها