مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی: خبر داد

آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با شعار «ما ملت امام حسین هستیم» اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۰۴۷۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

 لیدا سیرانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی، اظهار کرد: بسیجیان با همدلی و مودت خود این بار نیز در لبیک به منویات مولا و مقتدای‌شان سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: بسیجیان همیشه گوش به فرمان فرمانده کل قوا و ولی امر مسلمین هستند، لذا از همان ابتدای شیوع بیماری منحوس کرونا، آستین همت بالا زدند تا باری از دوش جامعه در این دوران بحرانی بردارند.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان پس از موفقیت گروه‌های جهادی و خیرین در مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه در امر جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان و افتتاح کارگاه های ماسک و یاری دولت، این بار نیر همزمان با ایام سوگواری سیدالشهداء (ع) مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه را با شعار  «ملت امام حسینیم» آغاز  کردند.

سیرانی اظهار داشت: در این مرحله بیش از 400 بسته معیشتی با 11 قلم مواد ضروری خوراکی، همزمان با سراسر کشور بین نیازمندان توزیع شد.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر این بسته های معیشتی در این مرحله، در 3 مقطع  مختلف گوشت قرمز، لوازم التحریر 10 هزار و 200 عدد ماسک ،1 هزار و 200 عددگوشت مرغ نیز به نیازمندان اهدا شد.

این مسئول گفت: واریز هزینه اجاره خانه 2 خانواده نیازمند، واریز هزینه خرید کتب درسی  20دانش آموز و ... نیز از جمله  اقدامات خیرین و گروه های جهادی خواهران  در این مرحله  به شمار می رود.

سیرانی اعلام کرد: 5خانواده شهرستان نیز هزینه مراسم ختم عزیزان خود را برای تهیه بسته های معیشتی به جامعه زنان اهدا کردند .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در پایان افزود: همزمان با عاشورا و تاسورای حسینی نذورات خانگی بسیجیان اعم از گوشت قربانی و غذای گرم که به گروه های جهادی اهدا شده نیز در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار