خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد

برگزاری برنامه‌های 40سالگی هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برنامه‌های چهل سالگی هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری «ما قوی هستیم» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۲۷۱۸۹۶
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی اصغر عباسقلی زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار ۴۰» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و پارک شمیم پایداری تبریز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خواهد بود و سعی خواهد شد تا بازدید‌ها به صورت مجازی و پخش از صداوسیما باشد.

وی اضافه کرد: در این هفته در ۴۰ عنوان مختلف برنامه برگزار می‌شود که برگزاری رژه موتورسواری، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس، ارائه خدمات ویزیت رایگان در بیمارستان‌ها به یاد شهدا، بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت، انجام کمک‌های مومنانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام از جمله آنهاست.

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امنیت و پیشرفت دو دستاورد مهم دفاع مقدس است گفت: ما باید سعی کنیم امسال برنامه‌ها را با کیفیت عالی و در شان دفاع مقدس برگزار کنیم.

راستگو افزود: امسال برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رعایت ضوابط بهداشتی اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار