نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

حل مشکلات استان ایلام نیازمند عزم جهادی است

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار گفت: در کنار شرایط تهدید فرصت‌هایی هم وجود دارد که می‌توان تهدیدات را تغییر و خنثی کرد و این امر مهم با وحدت به وجود خواهد آمد.
کد خبر: ۹۲۷۱۹۲۵
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت گفت: در کنار شرایط تهدید فرصت‌هایی هم وجود دارد که می‌توان تهدیدات را تغییر و خنثی کرد و این امر مهم با وحدت به وجود خواهد آمد.

وی اظهار کرد: صادر کردن بنزین از ایران با فشار و تهدید آمریکا به کشور ونزوئلا نشان از قدرت ایران در منطقه است و استکبار به این موضوع پی برده که با تحریم راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه ایلام افزود: در گذشته نگاه مسئولان این بود که مشکلات کشور خارج از مرزها حل می‌شود که با رهنمودهای مقام معظم رهبری این تفکر تغییر کرد و انشاالله با تکیه با توانمندی های داخل به سمت آبادانی و توسعه پیش خواهیم رفت.

کریمی‌تبار ادامه داد: این استان به واسطه جنگ دفاع مقدس، هشت سال از پیشرفت و توسعه عقب مانده است و حل این مشکل نیازمند عزم جهادی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تصریح کرد: شناسایی معادن استان و استخراج محصولات پایین دستی علاوه بر اشتغالزایی سبب توسعه کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: محصولات پایین دستی پتروشیمی نیازمند راه اندازی است و به شهرهای دیگر صادر شود و این موضوع سبب تحول بسیاری در استان خواهد شد؛ معرفی ظرفیت ایلام برای تولید کننده سبب جذب سرمایه گذاران خواهد شد و باید این موضوع تقویت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار