خبرهای داغ:
مهرداد اخباری
نماینده ولی فقیه در کاشان:
آیت الله سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با ورزشکاران خراسان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (عج) و جهانی شدن اسلام است.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۳۲
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در مراسم یادواره شهدای دارالسیاده علوی کاشان که در آستان مقدس امامزاده سلطان محمود ابن امام باقر (ع) برگزار شد، گفت: خداوند پیامبر خودش را با سلاح هدایت و سرمایه دین فرستاد تا اسلام برهمه ادیان غلبه کند و جهانی شود و بشریت مجری مقررات اسلام باشند، اما تا به امروز چنین اتفافی حتی برای یک روز محقق نشده است. 

وی جمعیت مسیحیت در جهان را بیش از ۲ میلیارد نفر و جمعیت مسلمانان را حدود یک میلیارد ۷۰۰ میلیون نفر اعلام کرد و افزود: از کل جمعیت مسلمانان جهان، یک طرف مسلمانان حزب الله و اسلام ناب و طرف دیگر داعش است که همه جزو یک میلیارد ۷۰۰ میلیون نفر آمار مسلمانان هستند. 

آیت الله سلیمانی گفت: در بین آمار مسلمانان، یک طرف انقلاب پویای جمهوری اسلامی ایران و فداکاری خالص‌ترین و مخلص‌ترین فرزندان ایران است که به پای حاکمیت قرآن و تمامیت اسلام ایستاده است، اما در طرف دیگر آن عربستان و دولت سعودی گاو شیرده آمریکا است که مدعی مسلمان بودن است و مسلمانی دیگران را قبول ندارد.

به گفته وی امروز از حدود ۸ میلیارد جمعیت دنیا تنها یک چهارم آن مسلمان هستند و همه دعوا‌ها و کشتار‌ها و اختلافات بین همین یک چهارم جمعیت مسلمان دنیا است.

وی ادامه داد: تنها بخش کوچکی از جمعیت مسلمانان جهان افتخار دین و قرآن هستند و از اسلام ناب تبعیت می‌کنند و با استکبار مبارزه می‌کنند، اما بخش عظیمی ازمسلمان سبب ننگ اسلام و قرآن هستند.

آیت الله سلیمانی گفت: بخش عظیمی ازمسلمانان ‌ای کاش نام اسلام را نداشتند، چرا که مزدور بیگانه و عامل دست اجنبی هستند و آنقدر خوار و ذلیل هستند که میلیارد‌ها دلار هدیه می‌دهند تا آن‌ها را گاو شیرده معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: این وضعیت مسلمانانی است که قرار بود برای پیامبر و قرآن عزت و برای اسلام سربلندی و افتخار باشند.

آیت الله سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبری در دیدار با ورزشکاران خراسان، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان (عج) و جهانی شدن اسلام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار