مسوول گروه جهادی شکوفه سیب بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

ارائه خدمات پزشکی به مردم حاشیه شهر قزوین توسط دانشجویان بسیجی جهادگر

حسینعلی گفت: گروه جهادی شکوفه سیب بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین  با حضور در مناطق حاشیه شهر قزوین، به ارائه خدمات پزشکی در این مناطق پرداختند.
کد خبر: ۹۲۷۲۸۸۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

حسینعلی مسئول گروه جهادی شکوفه سیب بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به حضور جهادگران بسیجی این گروه در مناطق حاشیه شهر قزوین گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه تا کنون در دو مرحله جهت ارائه خدمات پزشکی در مناطق حاشیه نشین شهر قزوین حضور یافتیم.

وی افزود: در دهه ولایت گروه جهادی شکوفه سیب از بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اقدام به پخش گوشت قربانی نذری و برگزاری کلاس آموزش بهداشت در یکی از محله های حاشیه نشین شهر قزوین کرد.

وی گفت: گوشت نذری با کمک دانشجویان و خانواده های ایشان و نیز خیر محترم به اندازه مناسب برای ۲۵ خانوار تهییه شد و آموزش بهداشت برای همین تعداد خانواده با ۵ موضوع ؛ کم خونی و جایگزین های گوشت،پوکی استخوان،سرطان ،و مقدمات سبک زندگی برگزار شد.

حسینعلی در ادامه گفت: دومین جلسه از ملاقات های بهداشتی با اهالی یکی از مناطق حاشیه نشین شهر قزوین با موضوعات مقابله با استرس و مشاوره مامایی برگزار گردید.

وی افزود: کلاس مشاوره روانشناسی، مشاوره خصوصی، غربالگری cbe ، مشاوره مامایی، بررسی علائم آموزش اقدامات لازم در ابتلا به کویید۱۹ و پایش فشارخون و سطح اکسیژن خون از جمله خدماتی بوده است که در این مرحله به اهالی این منطقه ارائه شده است.

 

9001/ت30//ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار