خبرهای داغ:

پرداخت تسهیلات ۹۷ میلیارد تومانی کرونا در لرستان

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در لرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۲۷۲۹۵۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عظیم سالاری امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان اظهار کرد: در لرستان ۳۱ هزار و ۳۶۹ نفر در قالب ۲۵ هزار پرونده برای دریافت تسهیلات شاغلان و کارفرمایان مشاغل آسیب دیده از کرونا معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: حدود ۲۵ هزار و ۶۶ پرونده با میزان اعتبار ۲۴۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک‌های استان لرستان معرفی شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان سهم استان لرستان از تسهیلات کرونا را ۶۹۶ میلیارد تومان بیان و خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مشاغل آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

سالاری با اشاره به ثبت نام ۷ هزار و ۷۹۵ نفر از صاحبان مشاغل آسیب‌دیده برای دریافت تسهیلات کرونا در بروجرد، افزود: این شهرستان با پرداخت تسهیلات ۲۷ میلیاردی، در زمینه جذب اعتبارات کرونا عملکرد خوبی داشته است.

وی به جایگاه پنجم لرستان در زمینه پرداخت تسهیلات کرونا اشاره و تاکید کرد: البته از عملکرد بانک‌های شهر و اقتصاد نوین در پرداخت این تسهیلات ناراضی هستیم.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: با توجه به آسیب‌های اقتصادی ناشی از کرونا، انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات کرونا در اولویت قرار داده و در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

سالاری در خصوص روند اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی گفت: متاسفانه ۸۳ طرح با سهم اعتباری ۱۰۳ میلیارد تومان با اشتغالزایی یکهزار و ۸۶۸ نفر در بروجرد برگشت خورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار