خبرهای داغ:
فرمانده سپاه تکاب:

باید برای غنای فرهنگی کشور تلاش شود

فرمانده سپاه تکاب گفت: باید برای غنای فرهنگی کشور بیش از پیش تلاش شود.
کد خبر: ۹۲۷۳۳۱۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تکاب، سرهنگ عباسفام در دیدار با امام جمعه این شهرستان بر لزوم پرداختن بیشتر و جدی‌تر به مسائل فرهنگی کشور تاکید کرد و اظهار داشت: فرهنگ ایرانی اسلامی باید در جامعه اسلامی نهادینه شود.

وی افزود: سپاه نیز در این راستا اقدامات اساسی و مهم انجام داده و برای کمک به نهادینه سازی فرهنگ اسلامی قدم‌های بلندی برداشته و خوشبختانه موفق عمل کرده است.

 امام جمعه تکاب در این دیدار بر لزوم تلاش برای پیشبرد اهداف فرهنگی و مذهبی شهرستان تاکید کرد و گفت: تمرکز بر مسایل و مباحث عرصه فرهنگ اهميت ممتازی دارد که در اين ميان بايد تلاش کرد تا اولويت های کاری عرصه فرهنگ را نيز استخراج  شود.

حجت الاسلام علی رحیمی افزود: حفظ فرهنگ اسلامی بسیار مهم و با اهمیت است و وظیفه هر مسلمانی است که تا می‌تواند دردی را از دردمندی برطرف کند و براساس تعلیمات دینی و وظایف اسلامی و اخلاقی هر کسی در هرجا و به هر میزانی که دسترسی دارد باید مشکل مسلمانان و انسان‌ها را برطرف کند.

این مسئول به ضرورت احصاء مشکلات فرهنگی شهرستان اشاره کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را در راستای نهادینه سازی فرهنگ اسلامی در سطح جامعه به کار ببندیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار