خبرهای داغ:
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اقدامات مؤثر نیروی زمینی ارتش در عرصه مقابله با کرونا گفت: کارکنان بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در خط مقدم مقابه با ویروس کرونا هستند و در این راستا، نزاجا پنج شهید مدافع سلامت تقدیم کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۳۹۷۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج  به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در همایش مدافعان سلامت که در ستاد این نیرو برگزار شد، با بیان اینکه شهید با خدا معامله می‌کند و هر کس هم با خدا معامله کند به‌طور حتم پیروز است، اظهار داشت: این‌نیرو در دوران دفاع مقدس ۴۶ هزار شهید را تقدیم کرد و امروز هم در مقابله با کرونا روحیه آفندی داریم؛ به همین دلیل توانستیم این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و قابلیت جدیدی را برای خود ایجاد کردیم.
وی افزود: وقتی کمبود‌هایی در کشور احساس می‌شد، این نیرو اقدام به تولید ماسک و محلول ضدعفونی کرد؛ واحد‌های «ش. م. ه» در ۲۲ استان فعالیت خود را آغاز کردند و علاوه بر این، ۲۸ مرکز درمانی این نیرو برای درمان بیماران کرونایی فعال شدند و این نشان داد که نیروی زمینی تکیه‌گاه مطمئنی بر‌ای مردم است.
فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد که ۷۰۰ نقطه بیماریابی در ۲۲ استان کشور ایجاد کنیم و این در حالی است که در ۲۲۱ پادگان و مجتمع‌های سازمانی، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه دادیم به نحوی که هفت درصد به نسبت آمار جامعه، تعداد کمتری به کرونا مبتلا شدند؛ لذا امروز ایمن‌ترین نقاط کشور پادگان‌ها هستند.
امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: نیروی زمینی که اصل اول فرماندهی در آن، ولایت‌محوری است به جهت‌گیری، ولی معظم فقیه نگاه کرده است و سعی کرده اولین یگانی باشد که در ولایت‌محوری پیشقدم باشد.
وی با بیان اینکه در این عرصه نیروی زمینی پنج شهید مدافع سلامت تقدیم کرده است، گفت: نیرو‌های خط مقدم در مقابله با کرونا نیرو‌های بهداشت و درمان هستند و من دست و پای آن‌ها را می‌بوسم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در این زمینه مدیر بیمارستان هاجر نزاجا نام خود را با اقداماتی که انجام داد در تاریخ ماندگار کرد؛ البته بیمارستان‌های منطقه‌ای نیروی زمینی هم در مقابله با کرونا حماسه آفریدند که جای تقدیر دارد.
امیر حیدری عنوان کرد: اگر اقدامات معاونت آماد و پشتیبانی نزاجا نبود، بهداشت و درمان هم نمی‌توانست به خوبی کار خود را انجام دهد؛ البته مجموعه‌هایی مانند جهاد نیروی زمینی هم کار‌های نو آورانه‌ای انجام دادند.
فرمانده نزاجا گفت: امروز یگان‌های جنگ نوین و ش. م. ه. نیروی زمینی ارتش هم ثابت کردند که علاوه بر مقابله با میکروب، می‌توانند با ویروس هم مقابله کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها