خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند در گفت‌وگو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: در چهل سالگی انقلاب اسلامی هم باید نفس خود را از لحاظ معنویت و اخلاق و ولایت‌مداری رشد دهیم تا بتوانیم در جامعه تغییر روبه رشدی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۴۴۴۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

لازمه ایجاد تغییر در جامعه رشد نفس از لحاظ معنویت استحجت‌ الاسلام علی دانیالی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) تغییر و تحولات اخلاقی و اعتقادی بود.

وی افزود: زمانی که اباعبدالله(ع) از مدینه به مکه حرکت کردند و به سوی کربلا روانه شدند در بین افراد تغییرات اخلاقی و تغییرات اعتقادی و سیاسی به وجود آوردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: در درون خود ما شیعیان اگر ازلحاظ اخلاقی و معنوی و اعتقادی تغییر نکنیم و روبه رشد نباشیم و تعالی پیدا نکنیم و شعور حسینی نداشته باشیم، نمی‌توانیم خود را شیعه واقعی قلمداد کنیم.

وی ادامه داد: باید نفس خود را از تمام آلودگی‌ها و زشتی‌ها دور کنیم و قلب خود را به اهداف اباعبدالله الحسین(ع) گره بزنیم تا قلب ما حرم الله (حرم خدا) باشد و امام حسین(ع) در قلب ما جا بگیرد و راه و روش آن حضرت را ادامه دهیم.

دانیالی خاطرنشان کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی هم باید نفس خود را از لحاظ معنویت واخلاق و ولایت‌مداری رشد دهیم تا بتوانیم در جامعه تغییر روبه رشدی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات