کسانی که دستشان به خون جلیقه زرد‌ها آغشته است دم از آزادی بیان می زنند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سید الشهدا گفت: استکبار جهانی و سردمداران آنان که دستشان به خون جلیقه زرد‌ها آغشته است از آزادی بیان می گویند و سالهاست در جهت اسلام ستیزی و مخدوش کردن چهره نورانی پیامبر اسلام (ص) و نفاق و تفرقه بین مسلمانان تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۵۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
کسانی که دستشان به خون جلیقه زرد‌ها آغشته است دم از آزادی بیان می زنند!
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت حجت الاسلام محمد بحرانی در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام زشت و زننده نشریه فرانسوی شارلی ابدو در پی توهین به ساحت نورانی پیامبر گرامی اسلام (ص) گناهی نابخشودنی و اقدامی قبیح است که توسط میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان مورد اعتراض گسترده قرار گرفته و احساسات مسلمانان را جریحه دار کرد. استکبار جهانی و سردمداران آنان که دستشان به خون جلیقه زرد‌ها آغشته است از آزادی بیان میگویند و سالهاست از در جهت اسلام ستیزی و مخدوش کردن چهره نورانی پیامبر اسلام (ص) و نفاق و تفرقه بین مسلمانان تلاش می کنند درحالیکه که روز به روز بر محبوبیت تفکر اسلامی در دل‌ها افزوده شده است؛ لذا آنان را به دستپاچگی انداخته تا بار دیگر با توهین به مقدسات اسلامی ماهیت واقعی خود را بیش از پیش آشکار کنند و بنا به فرموده  مقام معظم رهبری وحدت ملت‌های مسلمان در برابر این توطئه‌ها امری ضروری است که باید به شدت مورد توجه جوامع اسلامی قرار گیرد تا ضمن محکومیت این اقدام از تکرار آن جلوگیری شود.

والسلام
محمد بحرانی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهداء (ع) شهرستان دیر
ارسال نظرات