خبرهای داغ:

برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی تربیت بدنی پایگاه ها در سرخه+ تصاویر

جلسه توجیهی و آموزشی تربیت بدنی پایگاه ها در سطح شهرستان سرخه در سپاه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۵۶۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه توجیهی و آموزشی تربیت بدنی پایگاه‌ها در سطح شهرستان سرخه با حضور فاطمه محمدتقی مسئول تربيت بدني بسيج خواهران استان سمنان ، دکتر ناظمیان کارشناس تربیت بدنی، مسئول تربیت بدنی ناحیه شهرستان و مسئول تربیت بدنی پایگاه‌ها در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان سرخه برگزار شد.
فاطمه محمدتقی مسئول تربيت بدني بسيج خواهران استان سمنان ضمن معرفی کارگروه‌های مربوط به تربیت بدنی و نحوه ارتباط گیری درست به صورت کارگشا در کار‌های ورزشی بسیج را لازم دانسته و بر آن تاکید کردند.
وی با اشاره به اینکه توسعه ورزش بسیج جزء اساسی‌ترین برنامه‌های شاخص سال ۹۹ و مورد تایید فرمانده سپاه استان است؛ گفت: نهضت ورزش و احیای ورزش پایگاهی بسیار مهم بوده و اولویت سالن‌های ورزشی برای پایگاه‌ها بسیار لازم و ضروری و جزء مصوبات در جلسات نیرو‌ها اعلام شده است.
مسئول تربيت بدني بسيج خواهران استان سمنان افزود: در ساختار جدید پایگاه‌ها طبق مصوبات مربوطه، تربیت بدنی زیرمجموعه اختیاری با رویکرد اجباری قلمداد شده است و این نشان دهنده ارزش به کار ورزش بسیج است.
محمدتقی ضمن ارائه توضحیات کامل در خصوص سند انتظار و مصوب کردن ثبت نام کلیه ورزشکاران؛ چه حرفه ای، غیرحرفه ای، تیمی و انفرادی در سامانه ناب اضافه کرد: استعدادیابی در سطح کلیه پایگاه‌ها در سطح شهرستان باید صورت بگیرد و همچنین در این راستا برای تبلیغ و برنامه ریزی پایگاه‌ها مجموعه پایگاه سهم مهمی در آن دارد و سیکل این مجموعه از نوجوانان است.
وی تاکید کرد: درراستای سند انتظار ورزشی، رزمایش‌های ورزشی باید انجام، همچنین با توجه به اینکه شهید سال ورزشی «وحید زمانی نیا» هستند؛ در طی برنامه‌هایی این شهید به ورزشکاران معرفی شده و خصوصیات و منش ورزشکاری وی برای ورزشکاران بسیجی بازگو شود.
در ادامه دکتر ناظمیان کارشناس تربیت بدنی ضمن اشاره به اهمیت ورزش در تحقق سلامتی افراد اظهار داشت: در شرایط فعلی نیز افراد یک خانواده می‌توانند در منزل ورزش کرده و سطح آگاهی خود را نسبت به فواید ورزش بالا ببرند.
وی تصریح کرد: رشد جمعیت و تبلیغ و ترغیب کردن جوانان نسبت به آن بسیار لازم بوده و آن را لازمه گوشزد کردن هر بسیجی دانست.
کارشناس تربیت بدنی با بیان اینکه بسیاری از بیماری‌ها در اثر عدم تحرک و ورزش بروز می‌یابند؛ بیان داشت: با انجام بعضی تمرینات ورزشی می‌توان با بسیاری از بیماری‌ها از قبیل: واریس، فشارخون، دیابت و گودی کمر مقابله کرد.
ناظمیان با ارائه چند مدل ورزشی و رژیم‌های غذایی درست و آموزش آن، برعدم انجام برخی از ورزش‌ها همچون ایروبیک توسط بانوان که منع اسلامی دارد تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار