مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابوذر مشهد:

انقلاب نیاز به جریان مومن انقلابی در جهت راهبرد‌های سیاسی دارد

مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابوذر مشهد اظهار کرد: انقلاب نیاز به جریان مومن انقلابی در جهت راهبرد‌های سیاسی دارد.
کد خبر: ۹۲۷۴۶۳۱
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین هادی زهدی در جمع اعضای شورای حوزه یک کوثر سپاه ناحیه ابوذر مشهد گفت: امروزه شیوه دشمنان ایجاد جنگ فرهنگی به ویژه در فضای مجازی به علت گسترش استفاده خانواده‌ها از آن و ایجاد برنامه‌های منسجم جهت سمت و سوق دادن افکار به سمت انحرافات می‌باشد.

زهدی خاطرنشان کرد: در عرصه انقلاب، نیاز به جریان مومن انقلابی به خصوص در زمینه فضای مجازی به طورمحسوس احساس می‌شودکه ورود، دقت و تاثیرگذاری در این زمینه با مهارت آموزی خانواده‌ها صورت می‌گیردودراین زمینه بر رشد و حضور فعال و سازنده در فضای مجازی تاکید کرد.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابوذر مشهد اظهار کرد: باید در مقابل تحریف محکم باشیم و اجازه تخریب و تحریف نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دشمنان ندهیم و این موضوع زمانی تحقق می‌یابد که فاصله توانمندی‌ها و انتظارات به حداقل برسد.

وی خاطر نشان کرد: فاصله میان خواسته‌ها و داشته‌ها آسیب‌ها را می‌سازد و به مرور زمان فاصله‌ها در اجتماع، کشور و ملت تزریق می‌شود که تبعات آن ایجاد فاصله طبقاتی و نارضایتی مردم می‌باشد.

 مسئول دفتر حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه ابوذر مشهد در ادامه با بیان اینکه باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرد، گفت: از شرایط ایجاد شده بهترین استفاده را در جهت حفظ و گسترش آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی به وسیله تلاش روز افزون در این زمینه داشته باشیم.

زهدی ادامه داد: در شرایط کنونی، نیروی مومن انقلابی باید مطمئن به حضور امام زمان (عج) در جامعه باشد و به یاری حضرت (مهدی عجل الله) بشتابد تا فضا مهیا شود.

وی افزود: نباید فقط به دنبال علائم‌ظهور باشیم، بلکه باید به دنبال وظیفه خود در تحقق امر فرج منجی عالم بشریت بوده و گام‌های موثر و عمیقی در این زمینه برداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار