خبرهای داغ:

علاقه به معلمی پایه و مبنای احساس رضایت

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود پایه احساس رضایت از کار در آموزش و پرورش را علاقه به معلمی و دغدغه نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۵۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
پایه و مبنای احساس رضایت از کار در آموزش و پرورش، علاقه به معلمی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در نشست با گروه جهادی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سمنان که نسبت به زیباسازی دبستان امید انقلاب شهرک بهشتی اقدام نمودند، ضمن اشاره بر تاکید رهبر معظم انقلاب در اجلاسیه روسای آموزش و پرورش کل کشور بر تقویت دانشگاه فرهنگیان به عنوان مبدا اصلی ورود نیرو به آموزش و پرورش، این حمایت را یک فرصت استثنایی برای دانشگاه فرهنگیان برشمرد.
معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان پایه احساس رضایت از کار در آموزش و پرورش را علاقه به معلمی و دغدغه نسبت به تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.
موسوی در ادامه خطاب به اعضای این گروه عنوان کرد: ارزش کاری که شما در دبستان امید انقلاب انجام داده اید فارغ از خدمت انجام شده برای دانش آموزان، یک الگوسازی مناسب برای آنهاست تا بعد‌ها خود نیز، این راه را قوی‌تر ادامه دهند.
وی با اظهار رضایت از بازدید صورت گرفته از فعالیت این گروه در مدرسه، تاکید کرد: کار انجام شده در دبستان امید انقلاب توسط گروه جهادی دانشجو معلمین، حاکی از علاقه و اعتقاد به کارشان بوده است.
شعبانی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان سمنان و مسئول گروه جهادی دانشجو معلمین، آمادگی تیم خود را برای آموزش دانش آموزانی که در ایام کرونا جهت تکمیل فرایند یادگیری نیاز به کمک ویژه دارند اعلام و درخواست شرکت اعضای تیم خود در کارگاه‌های آموزشی مدارس شهرستان جهت استفاده از تجربیات همکاران با تجربه را به مدیر آموزش و پرورش شاهرود اعلام داشت.
رضایی معاون آموزش ابتدایی نیز در این نشست عنوان کرد: استفاده از توانایی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در تهیه محتوای آموزشی و تقویت فضای مجازی را یک شروع بسیار خوب برای ورود به کار دانشجویان در امر آموزش عنوان کرد.
وی در ادامه اقدام تمهیدات لازم این مدیریت برای حضور آن‌ها در کارگاه‌های آموزشی و استفاده از تجربیات معلمان با سابقه را به اعضای گروه جهادی نوید داد.
سیدمحمدرضا کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شاهرود نیز کار ارزشمند گروه جهادی دانشجو معلمان عزیز در شهرستان را ماندگار دانست و حضور آن‌ها که همراه با تعهد و تخصص لازم است را باعث افتخار مجموعه آموزش و پرورش برشمرد.
وی در ادامه افزود: شاید تصور شود وضعیت فرهنگی جامعه نسبت به گذشته بدتر شده اما، جوانان ما که شما نیز نمونه‌ای بارز هستید، ثابت کردند به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی بیش از پیش در حرکت هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها