خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان؛

عملکرد شهرداري سمنان قابل تقدير است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان در ديدار با دکتر ناظم رضوی شهردار سمنان گفت: عملکرد شهرداری سمنان در حوزه های مختلف قابل تقدیر است .
کد خبر: ۹۲۷۵۴۱۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ در این دیدار دکتر رضا نقدي رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از شهردارسید محمد ناظم رضوی بابت خدمات ارائه شده به شهروندان در حوزه های مختلف از اقدامات انجام شده به نیکی یاد کردند.


رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان؛ خواستار همکاری شهرداری در خصوص آسفالت محوطه های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شد و افزود: رسالت و ماموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش‌های دولتی و خصوصی است.


دکتر نقدی ضمن اشاره به تحصیل 60 درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و 40 درصدی در مقطع کارشناسی گفت: دانشگاه فنی‌ وحرفه‌ای دولتی و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و این دانشگاه به‌ عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با 4000 هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی می باشد که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان ، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

در ادامه این دیدار دکتر سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان نیز با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه فنی و حرفه ای و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این مراکز آموزش عالی توسط تمام نهادها ، سازمانهای دولتی و همچنین رسالت شهرداری در توسعه و پیشرفت مراکز علمی و پژوهشی گفت: مساعدت لازم در خصوص رفع مشکلات دانشکده های فنی و حرفه ای پسران و دختران سمنان انجام خواهد پذیرفت.

شهردار سمنان در پايان با اشاره به جایگاه دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت نیروی کار مهارتی ممتاز گفت: باید مشکلات این دانشگاه رفع گردد  و اين مجموعه ارزشمند درخواست های مورد نظر خود را به صورت کتبی به دفتر شهرداري ارائه تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها