خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان خبر داد

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی در زندان همدان

مدیرکل زندان‌های همدان از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی منتظران ظهور در زندان همدان به مدت سه روز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۵۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی گروه جهادی منتظران ظهور در زندان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تاکید رئیس سازمان زندان‌های کشور مبنی بر  توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی و همچنین حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها، مقرر شد دندانپزشکان گروه جهادی منتظران ظهور به مدت سه روز در زندان همدان حضور یابند.

وی افزود: تعدادی از دندانپزشکان گروه جهادی منتظران ظهور برای اولین بار در زندان همدان حضور خواهند یافت و به مشکلات دندان پزشکی زندانیان رسیدگی کنند.

مدیرکل زندان‌های همدان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی و مجاهدت و از خود گذشتگی جامعه پزشکی و کادر درمانی و بهداشتی طی ماه‌های اخیر و در پی شیوع بیماری کرونا، یادآور شد: مشارکت گروه‌های جهادی منتظران ظهور در قالب طرح خدمت رسانی و به صورت داوطلبانه به زندانیان نیازمند مجاهدتی عظیم  برای این عزیزان محسوب می‌شود و اظهار امیدواری کرد تا این گونه اقدامات تداوم داشته باشد و دیگر زندان‌های استان هم از این خدمات برخوردار شوند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات این گروه دندان پزشکی جهادی به زندانیان همدان به صورت داوطلبانه و رایگان بوده و بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرف مدت سه روز در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 26، 27 و 28 شهریور ماه سال جاری در زندان همدان صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات