خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

اسلام‌ستیزی استراتژی دشمن برای اجرای اقدامات ضد بشری است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با اعلام محکومیت اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی گفت: اسلام‌ستیزی استراتژی دشمن برای اجرای اقدامات ضد بشری در جهان است.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۲۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

سرهنگ ایرج گلینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، با اشاره به اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: کشوری‌های غربی و در رأس آن آمریکای جنایت‌کار همواره اسلام و مسلمانان را مانعی بزرگ در مسیر اقدامات ضد بشری و جنایت‌کارانه خود می‌دانند.

وی بابیان اینکه اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی از مهم‌ترین استراتژی‌های دشمن برای براندازی حکومتی‌های اسلامی است، تصریح کرد: این اقدام توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم برای اولین بار نبود و در سال‌های گذشته این وقایع و مشابه آن نیز رخ‌داده است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه کشورهای به‌اصطلاح پیشرفته و مدعی حقوق بشر درواقع جاهلیت مدرن را در جامعه ترویج کرده و در باطن به جامعه بشریت ظلم می‌کنند، افزود: این در حالی است که تشکیل جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی این ملت نشئت‌گرفته از اسلام و نبوت است.

وی گفت: اکنون ایدئولوژی اسلامی در کشور حاکم و رمز سعادت و پیروزی این ملت در تمام عرصه‌های مقابله با دشمنان نیز همین ایدئولوژی اسلامی است.

گلینی بابیان اینکه دشمنان با توهین به مقدسات و آرمان‌های انقلابی و اسلامی مردم مسلمان در سراسر جهان اسلام هرگز به اهداف خصمانه خود نمی‌رسند، تصریح کرد: دشمن بداند با هر توطئه و دسیسه از سوی دشمنان ملت مسلمان هوشیارتر خواهد شد و اتحاد و همبستگی آنان دوچندان می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها