سردار یوسفعلیزاده مطرح کرد؛

تکمیل ۴۰ درصد باغ موزه دفاع مقدس مشهد/ منتظر اعتبارات برای تکمیل پروژه هستیم

مسئول حفظ بنیاد و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: برای تکمیل ۶۰ درصد باقی مانده ساخت موزه دفاع مقدس منتظر تامین اعتبارات هستیم.
کد خبر: ۹۲۷۵۷۲۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل ساختمان شهید باهنر استانداری خراسان رضوی؛ اظهار داشت: دفاع مقدس و ایام الله گرامیداشت این هفته یک فراز مهم دینی، انقلابی و ارزشمندی است که در تاریخ انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شده است و این روز‌ها حاصل ایثار، رشادت و فداکاری‌های امت انقلابی و میانداری امام خمینی (ره) بنیانگذار نظام اسلامی و در ادامه آن رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای است که در تاریخ ثبت شده است.

وی با اشاره به برگزاری ۱۶۰۰ برنامه در سطح استان در هفته دفاع مقدس گفت: در ۳۱ شهریورماه سال جاری مقام معظم رهبری به صورت ویدیوکنفرانس با جامعه بزرگ و پیشکسوت ایثارگران سخن می‌گویند.

مسئول حفظ بنیاد و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به حضوربیش از ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار بسیجی در استان عنوان کرد: این عزیزان در تمام خطوط دفاع از دستاورد‌های انقلاب و در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی پیشتازهستند و ما با روحیه بسیجی توانستیم در این عرصه‌ها موفق عمل کنیم.

وی از افتتاح رسمی مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی ویژه محققین حوزه دفاع مقدس با ۳۰۰۰ مترزیربنا در دوم مهرماه با حضور محمدباقر قالیباف؛ رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد.

یوسفعلیزاده در پایان گفت: تاکنون ۲۴ میلیارد و از ۴۰ میلیارد اعتبار اولیه هزینه شده است، در واقع ۴۰ درصد این مرکز ساخته شده و برای ۶۰ درصد منتظر تأمین اعتبارات هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها