حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به عرضه اولیه سهام گروه مالی سپهر در هفته آینده:

تمامی وجوه حاصل از فروش «وسپهر» در بازار سرمایه می‌ماند/بگذاریم قیمت‌های بعدی را بازار تعیین کند

گروه مالی سپهر، از مهمترین دارایی‌های بانک صادرات است و دارایی‌های با ارزشی دارد بخشی از ظرفیت‌های شرکت به دلیل پروژه‌های در حال تکمیل هنوز شناخته نشده و با تکمیل پروژه‌ها، ارزش افزوده بسیار خوبی خواهد داشت‌.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۹۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، دوشنبه هفته آینده، سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در نماد «وسپهر۱» عرضه اولیه خواهد شد. در این خصوص، حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران به عنوان سهامدار عمده این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار روابط‌عمومی این بانک درباره برنامه‌های بانک صادرات ایران برای حمایت از سهام گروه مالی سپهر گفت: گروه مالی سپهر، از مهمترین دارایی‌های بانک صادرات ایران است و خود نیز دارایی‌های با ارزشی دارد که شخصا معتقدم بخشی از ظرفیت‌های این شرکت به دلیل پروژه‌های در حال تکمیل آن هنوز شناخته نشده و با تکمیل این پروژه‌ها، ارزش افزوده بسیار خوبی خواهد داشت‌. گروه مالی سپهر صادرات، سهام‌های بورسی و غیربورسی با ارزشی دارد و از آنجایی که سهام یک شرکت باید منعکس‌کننده ارزش واقعی دارایی‌های آن شرکت باشد، قطعا از سهام گروه مالی سپهر، حمایت جدی و بازارگردانی حرفه‌ای خواهیم کرد تا قیمت سهام در بازار تفاوت چندانی با ارزش ذاتی‌اش نداشته و کمتر از آن نباشد.

♦️مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین در پاسخ به این سوال که برنامه‌های آتی گروه مالی سپهر چیست، گفت: مسئولان گروه مالی، برنامه‌های آتی را اعلام کرده‌اند. آنچه ما از گروه مالی انتظار داریم، شناسایی ارزش واقعی دارایی‌ها و توسعه عملیات گروه است. اطمینان داریم که گروه مالی سپهر همچون گذشته، نقشی فعال در بازار سرمایه خواهد داشت و به مرور، ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایش را به بازار اعلام می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار