رئیس کمیته شهرستان ملارد از کمک ۲۰۰ میلیون تومانی یکی از خیران برای خرید مسکن ۲ خانواده یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۴۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

به گزارش سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، هادی حسن مصفا با بیان اینکه کمک های حامیان و خیران در ارائه خدمات به جامعه هدف تأثیر فراوانی دارد، گفت: با کمک ۲۰۰ میلیون تومانی یکی از خیران ملاردی دو خانواده تحت حمایت این نهاد صاحبخانه شدند.

 وی افزود: این خیر با حضور در کمیته امداد این شهرستان نسبت به کمک به خرید مسکن خانواده های ایتام که با مشکل مواجه هستند اعلام آمادگی کرد و با بررسی خانوارهای معرفی شده به دو خانواده که یک خانواده چهار نفره ایتام و خانواده چهاره نفره ای به علت بیماری سرپرست تحت حمایت این نهاد اقدام به پرداخت کمک هزینه خرید مسکن برای آنها نمود.

حسن مصفا با بیان اینکه کمک به تأمین مسکن برای مددجویان در قالب کمک بلاعوض، کمک های خیران و آورده مددجو انجام می شود،گفت: در مجموع از ابتدای امسال سه خانواده تحت حمایت این نهاد از خدمات خرید مسکن این نهاد بهره مند و خانه دار شده اند.

رئیس کمیته شهرستان ملارد تصریح کرد:  ۳۲ خانوار تحت حمایت نیز خدمات بهسازی و بازسازی و تعمیر مسکن شهری و روستایی با هزینه ای به مبلغ ۶۲ میلیون تومان بهره مند شده اند.

وی در ادامه همچنین به کمک یکی دیگر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین با کمک ۲۰ میلیون تومانی یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: این حامی که هفت سال است با این نهاد همکاری دارد مبلغ فوق الذکر را برای تأمین مبلغ ودیعه مسکن خانواده فرزند معنوی خود که به علت فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد هستند پرداخت کرد.

 

 

ارسال نظرات