خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

امروز جنگ؛ جنگ اراده هاست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: امروز جنگ اراده ها است و بقیه امور فرعی است و پیروزی با آن جامعه ای است که با روحیه بالا، اراده ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۳۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با سردار غیاثی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: مسئولیت جدیدی که امروز شما بر عهده دارید هم برای شما و هم برای مردم و کشور مایه برکت است.

وی اظهار داشت:: مسلما دوستان و ارادتمندان از قشرهای مختلف از جمله بسیجیان تمنا دارند تا شما را از نزدیک ببینند و از فرمایشات شما بهره مند شوند که امیدواریم در صورت مصلحت چنین شرایطی فراهم گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به سردار غیاثی گفت: از اینکه بزرگواری کردید و به این استان آمدید، دوستان خود را در این استان خوشحال کردید که در این خصوص از شما تشکر می کنم.

آیت الله عبادی خاطر نشان کرد: از سال ها قبل ما درخواست دیدار شما را داشتیم اما اگرچه توفیقی حاصل نشد و این دیدار دیر بود ولی با توجه به اینکه در هفته دفاع مقدس واقع شده، بسیار مناسب است.

آیت الله عبادی تصریح کرد: مسلما دوستان و ارادتمندان از قشرهای مختلف از جمله بسیجیان تمنا دارند تا شما را از نزدیک ببینند و از فرمایشات شما بهره مند شوند که امیدواریم در صورت مصلحت چنین شرایطی فراهم گردد.

وی بیان کرد: اگرچه شرایط کرونا محدودیت هایی را ایجاد می کند اما به خواصی که آرزو دارند تا شما را از نزدیک ببینند، می توان فرصتی داده شود تا از فرمایشات و گفتار شما استفاده کنند مخصوصا در شرایطی که بیش از هر چیز مسئله امیدواری و روحیه مناسب جامعه مورد توجه می باشد.

امام جمعه بیرجند گفت: امروز جنگ اراده ها است و بقیه امور فرعی است و پیروزی با آن جامعه ای است که با روحیه بالا، اراده ای قوی داشته باشد و این رمز پیروزی است.

آیت الله عبادی مطرح کرد: الحمدلله خداوند به حضرتعالی این توفیق را داده است که هم دیدار شما و هم فرمایشات و گفتار شما مسئله امیدواری را که امروز مهمترین مسئله جامعه ما است را تشدید می کند.

وی گفت: امیدوارم تا هماهنگی هایی صورت گیرد تا اقشار مختلف مردم از جمله بسیجیان حضرتعالی را زیارت کنند و این حسرت در دل آن ها باقی نماند و اگر برای همه مقدور نیست، حداقل برای عده ای این دیدار ممکن خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بنده دعاگوی شما و خدمتگزاران واقعی به این نظام مقدس هستم و امیدوارم خداوند متعال شما را در تداوم راه شهدا حفظ کند.

آیت الله عبادی افزود: اگرچه در لحظه آخر، شهادت آرزوی هر انسانی است ولی بقای امثال شما در تحقق اهداف شهدا بسیار بیشتر از اجر و پاداش شهادت است.

وی گفت: سوال شد که آیا بالاتر از مقام شهادت، مقامی وجود دارد که پاسخ داده اند بله، و آن برای کسانی است که در جهاد در راه خدا از خود و جان خود بگذرند و تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام گذارند و تا آخر عمر در پیاده کردن اهداف شهدا کار و تلاش کنند، چنین کسانی مقامشان از مقام شهید بالاتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار