رئیس سازمان تبلیغات شهرستان کلات:

عملیاتی کردن خط فکری ولائی تنها را نجات کشور است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کلات بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس توانست صدای عدالت اجتماعی ، استکبار ستیزی و ظلم ستیزی را به جهانیان مخابره نماید.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۴۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛محمد اسحاق پاروکار  در جمع پاسداران سپاه ناحیه کلات ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس  با اشاره به انقلاب‌های شکل گرفته در جهان خاطر نشان کرد: عده‌ای از منافقین و به تبع آن افراد ساده لوح و ظاهر بین در صدد مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر جهان از جمله انقلاب. فرانسه و چین می‌پردازند که انقلاب اسلامی ایران هیچ گونه تغییر و نمود در داخل و جهان نداشت.

وی افزود: اگر انقلاب‌های دیگر کشور‌ها همانند ایران اسلامی هشت سال درگیر جنگ ظالمانه قرار می‌گرفت و از همه جهت با تحریم‌های فلج کننده روبرو می‌شدند هیچ وقت نمی‌توانستندبه توانایی‌ها و پیشرفت‌های چشمگیر جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی ایراد وارد کنند.

پاروکار با اشاره به فرمان آتش به اختیار و بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: انجام دادن برنامه و فعالیت‌ها در جهت پیشبرد اهداف انقلاببدون نقص و کم و کاستی از نمونه‌های بارز لبیک گفتن به فرمان آتش به اختیار است؛ و در پایان قطب‌های فرهنگی کشور را مورد خطاب قرار داد و گفت: هشت سال دفاع مقدس از مرز و بوم این مملکت اسلامی با وجود همه تحریم‌های ظالمانه، ارزش‌ها و اندوخته‌های انسانی را برای جهانیان مخابره کرد، لذا نگذاریم این دستاورد‌ها لگدمال و بی ارزش تلقی شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها