فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌های اسلامی است

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ دفاع و ارزش‌های اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار هادی موحد نیا  در جلسه برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فرمانداری سبزوار بابیان اینکه این هفته فرصت بسیار مغتنمی است تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی نسل جوان و نوجوان باارزش‌ها دفاع مقدس و مکتب اسلام آشنا شوند اظهار داشت: نسل جوان ما بایستی بدانند که هر هشت سال جنگ تحمیلی دانشگاه انسان‌سازی بود که بسیاری از تهدید‌ها را برای ما به فرصت تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که باید در این هفته انجام شود تدارک برنامه‌های مناسب با فضای دفاع است که از این طریق نسل جوان با این ارزش‌ها آشنا شوند تصریح کرد: باید به بسیاری از شبهات که در فضای مجازی توسط دشمن ایجاد می‌شود پاسخ داده شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سبزوار در ادامه با اشاره به شرایط پیش‌آمده و شیوع ویروس کرونا و تأثیران بر برنامه‌های این هفته تأکید کرد: برنامه‌هایی نظیر برگزاری یادواره‌های شهدا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی یکی از برنامه‌های محوری در این هفته را در سال‌های گذشته تکریم مقام رزمندگان با حضور در منازل این عزیزان عنوان کرد و افزود: برنامه فرهنگی تدارک دیده تا در کنار منازل این عزیزان برنامه اجرا شود تا علاوه بر تکریم از مقام آن‌ها افراد بیشتری از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

موحد نیا برنامه‌هایی نظیر برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس غبارروبی آستان مقدس شهیدان یادواره شهدا و صد‌ها عنوان برنامه از دیگر موارد اجرایی در این هفته خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها