فرمانده سپاه محمودآباد:

۲۰۰ پیشسکوت جهاد و شهادت در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شوند

فرمانده سپاه محمودآباد از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت:  ۲۰۰ نفر از پیشسکوتان جهاد و شهادت در این هفته تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۹۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد در نشست خبری  ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت:  ۳۸ برنامه  شاخص  هستند.

ابراهیم نژاد به برنامه‌های این هفته پرداخت و افزود:‌ تجلیل از   ۲۰۰ نفر از پیشسکوتان عرصه ایثار و شهادت در مصلی جمعه شهرستان  همراه با پخش سخنرانی مقام معظم رهبری  با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه محمودآباد در ادامه به تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگرهم اشاره کرد و گفت:‌عطرافشانی  مزار شهدا و افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد محمودآباد از دیگر برنامه‌های این هفته است.

ابراهیم نژاد از بهره برداری ۲ خانه محروم هم خبر داد و یادآور شد:‌این دوخانه محروم در روستای حربده و طارم در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شوند.

به گفته فرمانده سپاه محمودآباد، رژه خودرویی سپاه، برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی در فضای مجازی با موضوع تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری برنامه آبرو محله در سطح محلات، اجرای کاروان سرود حماسی، برپایی نمایشگاه عکس از دوران دفاع مقدس، برپایی ایست و بازرسی، برگزاری محافل شب خاطره و یاد یاران و فراخوان گردان‌های بیت المقدس بسیج، رزمایش کمک مومنانه، گشت رضویون و ویزیت رایگان از برنامه‌های اجرایی  این هفته است.

ابراهیم نژاد در ادامه با اشاره به شعار چهل سالگی دفاع مقدس اضافه کرد:‌ هفته دفاع مقدس مظهر تمام صفاتی از جمله صبر، استقامت و بردباری است.

فرمانده سپاه محمودآباد با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی امتداد قیام عاشورا و انتقال دهنده فرهنگ ایثار وشهادت است  خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران الگویی برای تمامی کشور‌ها است بنابراین باید برای حفظ انقلاب و دفاع مقدس این نماد‌ها را به نسل جوان انتقال داد.

 ابراهیم‌نژاد در پایان سخنان خود   عامل موفقیت هشت سال دفاع مقدس را  توکل بر خدا، بهره‌گیری از خلاقیت جوانان، معنویت و توسل به اهل بیت (علیه السلام) دانست و افزود: نسل جوان باید معنا و مفهوم دفاع مقدس را با فرهنگ سازی مناسب یاد گرفته و ادامه دهنده راه شهدا باشند.

انتهای پیام/
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها