شهرداری ها در خط مقدم خدمت به مردم/ماسک نماد جنگ امروز

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه امروز ماسک نماد جنگ با ویروس منحوس کرونا است گفت: شهرداری ها در این جنگ‌ در خط مقدم خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۳۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
شهرداری ها در خدمت مقدم خدمت به مردم/ماسک نماد جنگ امروزبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نادر فخری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری شهرستان با بیان اینکه از خدمات شهرداران و شورا‌های اسلامی شهر‌ها در راستای مقابله و مبارزه با کرونا تقدیر می‌کنم افزود: اقدامات شهرداری‌ها در این مدت با اولویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مبارزه و مقابله با کرونا انجام شد و انصافاً همکاری مردم متدین و مومن و همه مدیران شهرستان و ائمه جمعه و جماعت و کادر درمانی شهرستان شاهرود در این راستا مهم و اثرگذار بوده است.
وی با بیان اینکه اولویت اصلی کار امروز در جبهه پیشگیری است گفت: امنیت و سلامت دو مولفه مهم است که مکمل و دو موضوع جدایی ناپذیر هستند و امروز در دو جنگ اقتصادی و بیماری خاص قرار داریم و باید همه شرایط بررسی و پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.
فرماندار شاهرود با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها در خط مقدم جبهه هستند اظهار کرد: باید یک موجب تبلیغاتی مانند مرحله اول شیوع ویروس منحوس کرونا ایجاد شود و فضاسازی محیطی و فرهنگ سازی مقابله و حساسیت مردم افزایش یابد.
فخری با بیان اینکه نماد مبارزه امروز ما ماسکی است که بصورت می‌زنیم افزود: در دوران دفاع مقدس نیز چفیه نماد رزمندگان در مقابله با دشمنان بود.
وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها فشار مضاعفی به کشور و مردم ما وارد کرده است، اما آموزه‌های دینی و مدیریت مدبرانه رهبری فرزانه انقلاب سبب شده که این تلاش‌ها بیهوده بماند از شهرداران خواست تا به سلامت و معیشت کارکنان خود توجه کنند تا خدمات موثر و مفیدی در شهر انجام شود.
معاون استاندار سمنان با تاکید بر اعتماد سازی در جامعه افزود: در این اعتماد سازی شهرداران نقش پررنگی دارند و مجموعه مدیریت شهری و، چون شهرداران دارای مقبولیت در بین مردم هستند با قوت و قدرت خدمت رسانی شهری را پیش ببرند تا رضایت مندی در جامعه بیش از پیش محقق شود.
در این نشست مشکلات شهر‌های شهرستان شاهرود با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و شهرداران و رؤسای شورا‌های اسلامی شهر‌های شهرستان بررسی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار