خبرهای داغ:
مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان تأکید کرد

ضرورت توجه به رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در توسعه شهری

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: در توسعه شهری بر ضرورت وجود اجتماعات با مقیاس انسانی و توجه به پیامدهای نامطلوب شهرسازی باید توجه داشت و با شناسائی مناطق جرم‌خیز و اتخاذ اقدامات وضعی مناسب از بروز جرم در این مناطق پیشگیری کرد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۸۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

ضرورت توجه به رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در توسعه شهریبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین عسگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت شهری فرایندی است که به ایجاد و حفظ زیر بناها و خدمات شهری می‌پردازد بنابراین باید در توسعه شهری؛ مناطق جرم‌خیز شناسائی و با پیشگیری‌های ثانویه و اتخاذ اقدامات وضعی مناسب از بروز جرم در این مناطق پیشگیری کرد.

وی ادامه داد: در توسعه شهری باید بر ضرورت وجود اجتماعات با مقیاس انسانی و توجه به پیامدهای نامطلوب شهرسازی توجه داشت و در احداث پروژه‌های مسکونی _ مراکز تجاری قاعده و اساس برنامه‌ریزی شهری باید مبنای پیشگیرانه داشته باشد.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان توجه به توسعه پایدار مدیریت محیط زیست، کاهش فقر شهری، مدیریت حمل و نقل شهری، بهبود اقتصادی شهری، مدیریت زمین شهری و زیر ساخت‌های آن، مدیریت کالبد شهری و حمایت از ظرفیت‌های بالقوه محلی را زمینه‌های پیشگیری از جرائم دانست.

وی افزود: تورم‌های ایمنی در شهرها باید با برنامه‌های حمایت اجتماعی مهار شود و پیشگیری از خشونت و تأمین امنیت عمومی و کسب اعتماد شهروندان از سرلوحه‌های این موضوع است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار