خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک
سرهنگ لطفی زاده گفت: لحظه های زیبا و درخشنده را در تابلوی تمام نمای دفاع مقدس می شود ترسیم کرد و همان ویژگی‌هایی که در نهضت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وجود داشت در دفاع مقدس ما نیز بوجود آمد.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ پاسدار مسلم لطفی زاده فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: لحظه های زیبا و درخشنده را در تابلوی تمام نمای دفاع مقدس می شود ترسیم  کرد و همان ویژگی‌هایی که در نهضت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام وجود داشت در دفاع مقدس ما نیز بوجود آمد.

 

 وی گفت: این نهضت همچنان تابناک در بین بشریت باقی مانده است و ما تداوم این جلوه های زیبا و نورانی را در دفاع مقدس مشاهده کردیم.

 

سرهنگ لطفی زاده اظهار کرد: جلوه هایی نظیر فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار و فرهنگ ولایت مداری و فرهنگ دین مداری همه این جلوه‌های زیبا که اوج و عظمتش را ما در نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام در تاریخ به یاد داریم. جلوه‌ای از این را در دفاع مقدس می توانیم ببینیم و این فقط منحصر به دفاع و جهاد در مقابل دشمن غدار نیست ما در همه موضوعات جامعه بایستی از این فرهنگ هایی که به آن اشاره شد استفاده درست و صحیح بکنیم.

 

لطفی زاده متذکر شد: اگر امروز ما در شئون مختلف جامعه حائز پیروزی و پیشرفت هستیم ناشی از این است که مدیران و افرادی که در این موضوع دارند فعالیت می‌کنند متخلق به این فرهنگ و این ویژگی ها هستند. در موضوعات دفاعی در موضوعات علمی این چنین هستیم که جوانان عزیز و بسیجیان ولایتمدار سرداران این مسیر هستند و ما این درخشندگی در پیشرفت را مشاهده می‌کنیم.

 

وی تصریح کرد: متأسفانه در برخی از موضوعات هم که دچار شکست و مشکل هستیم و می شود گفت اینجا هم جایی است که ما از این فرهنگ‌ها به نوعی فاصله گرفتیم و نگاه به داخل را کم رنگ شده است و بیشتر نگاهمان به لطف و کرامت اجنبی است دشمنی که بارها و بارها دشمنی اش بر ما ثابت شده است  فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک بیان کرد: امیدواریم که  در این ایام و در همه روزهای عمرمان توجه داشته باشیم که این فرهنگ ناب و اصیل که در دفاع مقدس باعث عزتمندی این نظام و مردم عزیزمان شد به فراموشی نرود.

 

فرمانده سپاه آبیک با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان آبیک بیان کرد: ما چند هدف را در برنامه ها دنبال می کنیم و اولین وظیفه ما انتقال این مفاهیم و این فرهنگ به نسل جوان با استفاده از ابزارهای مختلفی که داریم و دومین وظیفه ما تکریم و تعظیم مقام فرهنگ و فرهنگ ایثار و شهادت که ما بایستی در این ایام به سراغ ایثارگران و رزمندگان جانبازان خانواده های معظم شهدا و آنها را تعظیم و تکریم کنیم و آیا امروز برای یک جوان ما در تراز انقلاب اسلامی الگو و نمونه ای بهتر از شهید حججی می شود جستجو کرد.

 

 این مسوول نظامی خاطرنشان کرد: در این خیل عظیم ایثارگران کسانی که نقش آفرینی کردند و هشت سال دفاع مقدس از این دست ها به وفور وجود دارد و این وظیفه ماست که در هر نقطه در هر جغرافیایی که قرار داریم آنها را که به عنوان گنجینه مطرح می شود استقبال کنیم و به جامعه ارائه دهیم. ما درسال ۱۳۹۹ در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های متعددی را پیش می کردیم اما با توجه به شیوع ویروس کرونا شکل برنامه‌های ما و تنوع آنها کاملاً متفاوت است.

 

وی اضافه کرد: محدودیت‌های زیادی برای انجام مراسمات مختلف به پروتکل های بهداشتی وجود دارد و ما هم قطعاً هم مکلف هستیم که دقیقا همه این پروتکل‌ها را رعایت کنیم اما قطعاً بر روند کار ما از جهت کمی و کیفی تاثیر خواهد گذاشت.

 

سرهنگ لطفی زاده اظهار کرد: لذا نقش موثر در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و تقاضا داریم اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی نقش آفرینی کنند.  تجدید بیعت مجدد با آرمان‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری، تجلیل از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس در  و پخش زنده فرمایشات مقام معظم رهبری در آغازین روز از هفته دفاع مقدس از جمله برنامه های ما خواهد بود.

 

وی گفت: برنامه دیدار از خانواده های معظم شهدا جانبازان ایثارگران، عطرافشانی قبور شهدا در سطح شهرستان و همایش رزمندگان و چندین برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها