معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۴ هزار و ۶۰۰ نفر از یادگاران دفاع مقدس در اردبیل تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۲۷۷۳۶۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸

۱۴ هزار نفر از یادگاران دفاع مقدس در اردبیل تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سرهنگ پاسدار شکر عبدی ظهر امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 5 در اردبیل با تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم عصر امروز نمایشگاه رزمی فرهنگی «کربلای 5» در اردبیل گشایش می‌یابد.

وی با اشاره به این که محوریت برگزاری این نمایشگاه به نمایش گذاشتن عملیات کربلای 5 است گفت: در این زمینه تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است و از اقداماتی که در این زمینه انجام یافته می‌توان به بازسازی ماکت عملیات کربلای 5، نمایش فیلم و عکس و پوستر عملیات کربلای 5، اجرای نمایش افلاکیان خاکی اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا رژه نیروهای مسلح برگزار نشد اما برنامه‌های جایگزین به همین منظور در نظر گرفته شده که از جمله می‌توان به تجلیل از 14 هزار و 600 نفر از یادگاران دفاع مقدس در اردبیل اشاره کرد که در تلاش هستیم در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته به اهداف خود در راستای ترویج ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

عبدی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عملکرد دستگاه‌های اجرایی در دوران دفاع مقدس و اجرای توانمندی دستگاه‌های مربوطه از برنامه‌هایی است که به همین منظور در دستور کار قرار گرفته است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضدعفونی محل به صورت کامل انجام می‌یابد.

وی اظهار کرد: از دیگر برنامه‌هایی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده برپایی ایستگاه سلامت و نیز روایتگری رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در راستای برگزاری این برنامه‌ها تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

ارسال نظرات