مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دفاع مقدس بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و مایه افتخار است.
کد خبر: ۹۲۷۸۱۹۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشنویه، حجت الاسلام علی متین امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه پیرانشهر ضمن قدردانی و تجلیل از ایثار و از جان گذشتگی ۵۰۵ شهید و ۱٣٢ آزاده و جانبازان و مردم غیور پیرانشهر که در دوران هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس با الهام از نهضت حسینی در کشورمان رقم خورد به طوری که ضامن دوام انقلاب اسلامی نیز به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: لنین و استالین ٧۰ سال مردم را به بی خدایی دعوت کردند ولی دوام نیاوردند، داعش داعیه رهبری جهان اسلام را داشت و موفق نشد چرا که مردم ظلمت داعش را دیدند و اگر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در مقایسه با مکاتب و فرقه های اینچنینی پایدار ماند به دلیل دو خصیصه عمده پیروی از رسالت پیامبر (ص) و حضرت امام خمینی (ره) بود چرا که دعوت آنها به اذن الله و الی الله بود.

متین ادامه داد: خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) می فرماید یا رسول الله (ص) من تو را کسی قرار داده ام که به عنوان رسول و نبی وظیفه داری مردم را به بهشت رهنمون شوی و از جهنم منع کنی، من تو را سراج منیر قرار دادم، تو آنچنان پرتو افشانی می کنی که اگر کسی اندکی روزنه برای دریافت نور در او باشد نور تو در او تابیدن می گیرد و حال که داری مردم را به سوی من دعوت می کنی آنچنان مقامی به تو می دهم که کسی به تو اهانت کرد همه مسلمانان به دفاع از تو می پردازند.

این مسئول اظهار کرد: امروز شاهد تحقق همین وعده خداوند هستیم وقتی یک رسانه غربی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) اهانت می کند همه مسلمانان از هر گوشه دنیا انزجار و نفرت خود را از این حرکت ناشایست اعلام می دارند.

وی گفت: اگر امروز می بینیم که در همین مسجد پیرانشهر مردم برای نام پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) بلند می شوند و صلوات می فرستند برای این است که پیامبر مردم را به سوی خود دعوت نکرد بلکه به سوی خدا دعوت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات