خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، از توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر در مناطق محروم شهرستان بشاگرد طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد مارانی  در گفت‌وگو با با فارس در بشاگرد، از توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر در مناطق محروم این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یخچال‌های اهدایی مقام معظم رهبری طی روزهای آینده به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس توزیع خواهد شد.

هدایای رهبر انقلاب در راه «بشاگرد»/ توزیع ۱۰۰۰ دستگاه یخچال فریزر توسط نیروی زمینی سپاه

 

وی هدف از این اقدام را محرومیت‌زدایی و کمک به قشر آسیب‌دیده جامعه عنوان کرد و گفت: همانطور که در زمان جنگ محرومین کمک به رزمندگان اسلام داشتند، امروز هم وظیفه رزمندگان اسلام است که به کمک اقشار آسیب‌دیده جامعه بروند.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: هفته دفاع مقدس را غنیمت شمرده‌ایم و در شهرستان بشاگرد توزیع یک هزار دستگاه یخچال فریزر را شاهد خواهیم بود که ۳۵۰ دستگاه آن توسط قرارگاه نیروی زمینی سپاه پاسداران در بخش گوهران توزیع می‌شود.

سردار مارانی همچنین از توزیع بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر به‌ مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد و سایر شهرستان‌های این استان خبر داد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه همچنین از پخت و توزیع صد هزار پرس غذای گرم در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در ایام هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی غذای‌گرم در محلات آسیب‌دیده استان هرمزگان توسط قرارگاه مدینه منوره توزیع می‌شود.

سردار مارانی از رسالت کاری این قرارگاه در برچیدن چهره فقر از استان هرمزگان سخن گفت و خاطرنشان ساخت: با حضور همه‌جانبه در مناطق محروم استان هرمزگان به‌عنوان یک خادم در تلاش هستیم که بتوانیم غبار محرومیت را از چهره این استان بزداییم و شاهد آبادانی بیشتر در مناطق محروم هرمزگان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها