طراحی پرتره فرماندهان لشکر 27محمد رسول الله

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران از تصویرگری پرتره فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول الله خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۸۹۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران از تصویرگری پرتره فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول الله خبر داد.

 

طراحی پرتره فرماندهان لشکر 27محمد رسول الله

 

شهرام صمدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، در مورد چگونگی مراسم نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس گفت: ایام هفته دفاع مقدس را به همه هم‌میهنانم تبریک می‌گویم. نمایشگاه اقتدار 40 که امسال به همت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شده است. قرار ما بر این بوده که دستاوردهای دفاعی و امنیتی دفاع مقدس را به نمایش بگذاریم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در مورد فعالیت بسیج هنرمندان در نمایشگاه «اقتدار 40» گفت: ایده ما در بخش سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، نقاشی سیاه قلم بود که توسط عزیزان ما در کانون شهید آوینی انجام می‌شود. ما در این بخش، تصاویر فرماندهان شهید لشکر 27 محمد رسول الله نقاشی می‌کنیم.

صمدی‌نیا در پایان گفت: همکاران ما از دیروز اتود اولیه کار را شروع کردند و به لطف خداوند تا پایان نمایشگاه آثار هنری زیادی خلق خواهند کرد.

نمایشگاه ملی دست آوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار40» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از 2 تا 9 مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار