خبرهای داغ:
حجت الاسلام اکبر احمدی در حاشیه حضور جمعی از روحانیون در مراسم عطر افشانی قبور شهدا در هفته دفاع مقدس گفت:در حقیقت ما از شهدا پایداری در مسیر و انگیزه و نشاط و امید دریافت می کنیم.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۶۷
|
۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج نجف آباد در حاشیه حضور جمعی از روحانیون در مراسم عطر افشانی قبور شهدا در هفته دفاع مقدس گفت:قرآن شریف رزمندگان راه خدا را با لفظ اجر عظیم می ستاید و از شهدا با کلمه عند ربهم یرزقون تجلیل میکند و مشخص است که با آن ستایش و این تجلیل شهدا و رزمندگان نیازمند حضور مردمان بر سر مزارشان نیستند. اما تجمع در گلزار شهدا و عطر افشانی قبور آنها حکایت از این دارد که ما بسیار تشنه این حضور هستیم و بهره مند از آن میشویم.

حجت الاسلام اکبر احمدی تاکید کرد، آیه قرآن در بیان احوال شهدا می فرماید: و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحزنون؛ شهدا به کسانی که در مسیر آنها بودند و هنوز به آنها ملحق نشدند بشارت می دهند که ترس و غم نداشته باشید . در همین مسیر بیایید. در حقیقت ما از شهدا پایداری در مسیر و انگیزه و نشاط و امید دریافت می کنیم.

وی در ادامه افزود، این بشارت قرآنی که توسط شهدا به مؤمنین و امت های مسلمان و حزب الله فرستاده می شود در حقیقت همان نشاط و امیدی است که امروز ملت ها در کشورهای اسلامی به آن احتیاج دا رند تا با پایداری در مسیر حق و مقاومت در برابر باطل بستر ساز تحقق تمدن اسلامی باشند. جالب است که خداوند متعال در قرآن کریم استقامت در مسیر حق را نیز با دو واژه نترسیدن و غمگین نبودن تأیید کرده است و از مؤمنین مطالبه نموده؛ الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکته الا تخافوا و لا تحزنوا. بنابر این همه مردم مؤمن و در جمع آنها طلاب حوزه های علمیه و روحانیون و مبلغین برای استمرار بخشی به تدین جامعه و رواج فرهنگ دینی و ارتقاء تاب آوری جامعه در برابر مانع تراشی های طواغیت و مستکبرین و اشرار عالم نیازمند تمسک به بشارت قرآنی شهدا هستند.

لازم بذکر در این مراسم معنوی قبور مطهر شهداء توسط جمعی از طلاب با گلاب معطر گردید و با نثار فاتحه برای آنان علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها