پیشکسوتان گردان توپخانه صحرایی تیپ ۴۸ فتح تجلیل شدند

آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان گردان توپخانه صحرایی تیپ ۴۸ فتح و برنامه حفظ انسجام بسیجیان این گردان، با همکاری حوزه مقاومت صاحب الزمان(عج) ناحیه مقاومت بسیج بویر‌احمد همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در حوزه مقاومت بسیج صاحب ‌الزمان(عج) یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۳۶۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, این برنامه به همت فرماندهی گردان توپخانه صحرایی تیپ ۴۸ فتح سرهنگ دوم پاسدار سید امیر حسین کمالی منش و مجموعه همکاران، با سخنرانی سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ ۴۸ فتح و روایتگری سرهنگ پاسدار محمدیار پیل‌آرام، همراه با تجلیل و بزرگداشت ۱۵ نفر از پیشکسوتان گردان توپخانه تیپ ۴۸ فتح انجام گرفت.
سرهنگ دوم پاسدار سید امیر کمالی منش فرماندهی گردان توپخانه تیپ ۴۸، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عرض خوش‌آمدگویی خدمت میهمانان، به صورت ویژه از فرمانده تیپ ۴۸ فتح سردار حکمتیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد سرهنگ روح‌الله شاهینی، مسئول امور وابستگان سپاه فتح جناب سرهنگ سید زریر صالحی ، پیشکسوتان و بسیجیان حاضر در جلسه تقدیر و بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه را شناخت و معرفی پیشکسوتان و انتقال تجارب ارزشمند و ایجاد زمینه ارتباط با نیرو‌های جوان گردان توپخانه عنوان کردند.

وی بیا ن کرد:  پیشکسوتان در واقع ریشه‌های درخت تناور انقلاب اسلامی هستند و ما و جوانان بسیجی با عنوان شاخ و برگ این درخت تناور، نیازمند این ارتباط و شناخت می‌باشیم تا بتوانیم با تاسی از آرمانها،رشادت‌ها و دلاورمردیهای این عزیزان در انجام رسالت خود موفق شویم.
 فرمانده تیپ 48 فتح نیز در این آیین گفت: وجود شخص امام خمینی(ره) نقشی کلیدی در ایجاد، برپایی و تداوم انقلاب اسلامی داشتند و توانستند با مدیریتی الهام گرفته از مکتب تعالی بخش اسلام ناب محمدی مانع از انحراف انقلاب از ریل حرکت خود شوند.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان افزود: دشمنان شرق و غرب عالم با راه‌اندازی انواع توطئه‌ها تلاش کردند تا انقلاب نوپای ما را سرنگون و متوقف کنند، اما به لطف الهی نتوانستند کاری از پیش ببرند.
وی بیان کرد: عدم تمکین امثال بنی‌صدر از فرامین و تدابیر حضرت امام(ره) باعث شد تا ما بخشی از خاک خود و بخش مهمی از سرمایه انسانی و توان دفاعی خود را از دست بدهیم و در عملیات‌های نصر،توکل،جاده کارون و جاده ماهشهر شکست بخوریم.

سردار حکمتیان افزود: بعد از عزل بنی‌صدر از فرماندهی کل قوا توسط حضرت امام(ره) و رای مجلس به عدم کفایت سیاسی وی بود که ما توانستیم با برقرای اصل وحدت قوا در عملیات‌های ثامن‌الائمه،بیت‌المقدس، طریق القدس، فتح‌المبین پیروز شویم.

فرمانده تیپ 48 فتح ابراز داشت: پیشکسوتان امروز ما در واقع حاصل تجارب گوناگون آن دوران هستند و اینها سرما‌یه‌های ما هستند و وجودشان برکت و نور وامیدی برای ما و جوانان برای ساخت ایرانی مقتدرتر و سرفراز تر از هر روز هست.
وی گفت: : ما در جنگ ناممکن‌ها را انجام دادیم و اینجا بود که دشمن به عظمت ایران اسلامی پی‌برد. ما هم پیروز سیاسی و هم پیروز نظامی جنگ بودیم.

سردار حکمتیان ابراز داشت: گرامیداشت دفاع مقدس در واقع باز‌تولید و شناخت آن دوران غرورآفرین است و امروزه تلاش‌های دشمنان در زمینه‌های مختلف انجام می‌شود تا انقلاب و دفاع مقدس را دچار انحراف کنند.

وی افزود: آنها یک جنگ تمام عیار، هیبریدی و ترکیبی را علیه جمهوری اسلامی طراحی و اجرا می‌کنند و تلاش دارند تا مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند و در رفتار مسئولین مملکت و ساختار نظام تغییر ایجاد کنند.
فرمانده تیپ 48 فتح در پایان گفت: ما با وجود داشتن رهبری حکمیانه رهبر معظم انقلاب و با وحدت کلمه، توسل، توکل به سرمنزل مقصود خواهیم رسید و پرچم را به دست صاحب اصلیش حضرت مهدی (عج) خواهیم سپرد.
در ادامه جلسه روایتگری دوران غرور آفرین دفاع مقدس توسط سرهنگ محمد‌یار پیل‌آرام انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار