تجلیل از مدافعین سلامت شهرستان قروه

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس از پرسنل پرتلاش بیمارستان شهید بهشتی و مدافعین سلامت مردم در برابر ویروس کرونا تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۷۹۷۴۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و به همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان قروه از مدافعین سلامت بیمارستان شهید بهشتی قروه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم ابتدا حسین الماسی فرماندار قروه طی سخنانی با اشاره به تلاش و مجاهدت پرستاران در مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: کادر درمانی ما در هشت سال جنگ تحمیلی در کنار رزمندگان اسلام قرار داشتند و هم اکنون نیر در مبارزه با ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه قرار گرفته اند و تعدادی از این عزیزان در این راه جان خود را نیز فدا کرده اند.

وی افزود: زیبایی دفاع مقدس به این بود که ما در آن تنگنا‌ها و در آن شرایط سخت مقاومت کردیم.

فرماندار قروه ادامه داد: دفاع مقدس تجربیات زیادی در حوزه درمان و جراحی برای ایران به وجود آورد و این یکی از دستاورد‌های حوزه پزشکی در دفاع مقدس بود.

الماسی بیان داشت: جراحان جوانی که در میدان جنگ حضور داشتند و خلاقیت‌ها و توانمندی‌های خود را در جبهه نشان دادند و تجربیات موفقی کسب شد که بعد از جنگ نیز رشد و شکوفایی حوزه درمان را رقم زد.

در ادامه این مراسم سرهنگ محمد رضا مومنی فرمانده سپاه قروه نیز طی سخنانی به اهمیت حضور پرسنل درمانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی اشاره نمود و با اشاره به نقش پرستاران و پزشکان در مبارزه با ویروس کرونا گفت: پرسنل درمانی هم اکنون نیز همانند هشت سال جنگ تحمیلی در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و جان خود را برای نجات جان هموطنانشان فدا کرده اند.

وی افزود: بدون شک نقش ویژه پرسنل درمانی در مبارزه با ویروس کرونا قابل بیان نمی‌باشد و مردم همیشه قدردان مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آنان خواهند بود.

در پایان این مراسم از کادر درمانی بیمارستان شهید بهشتی قروه تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار