خبرهای داغ:
پیام تسلیت فرمانده سپاه شهرستان بوشهر

در پی شهادت شهیده مدافع سلامت استان بوشهر «زهرا رگبار»

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی با صدور پیامی شهادت هفتمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۸۰۵۸۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
در پی شهادت شهیده مدافع سلامت استان بوشهر «زهرا رگبار»
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی با صدور پیامی شهادت هفتمین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفت.
 
متن پیام به شرح زیر است:

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ
سوره آل‌عمران، آیه ۱۶۹

خبر شهادت هفتمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر، پرستار خوش قلب و فداکار مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر "شهیده زهرا رگبار" که در راه خدمت به مردم شریف استان و در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران  گردید، این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که با خدا هم عهد شده‌اند در راه نجات جان بیماران از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همواره آماده جانفشانی هستند.

بی شک از دست دادن این عزیزان که با تخصص خود می‌توانند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهند بسیار باعث تاثر و تاسف است و جامعه و مردم از بودن آن‌ها و از خدمات ارزشمندشان محروم خواهند شد.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این عزیز سفر کرده را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ پرستاری استان بوشهر، همکاران وی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر، مردم شریف استان بوشهر و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی
فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر
 
پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار