خبرهای داغ:

اهدای بسته‌های نوشت‌افزار به دانش‌آموزان نیازمند فیروزآبادی

۱۰۰ بسته نوشت‌افزار به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال میان دانش‌آموزان نیازمند فیروزآبادی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۷۷۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، مدیرعامل کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد در مرحله‌ دیگر از نهضت کمک مؤمنانه که به مناسبت آغاز سال تحصیلی به توزیع لوازم‌التحریر میان دانش آموزان فیروزآباد اختصاص داشت، اظهار داشت: امروز همه ما باید دست‌ به‌ دست هم دهیم تا شرایط تحصیل فرزندان نیازمند فراهم شود.

وی افزود: انجام کمک مؤمنانه در شرایط سخت و دشوار اقتصادی و معیشتی حرکتی ارزشمند است.

ادامه داد: در این شرایط جهت کمک به همنوعان خود بیش از گذشته باید گام برداشت و تکلیفی را که خداوند برعهده ما قرار داده به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.

مرام اضافه کرد: فرصت‌هایی که امروز برای ما فراهم شده، مغتنم است و کمک به همنوع را نیز به‌عنوان یک وظیفه مهم در اولویت و سرلوحه برنامه‌ها و توشه آخرت خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: امروز ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر، به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال که شامل یک عدد کیف مدرسه، دفتر، خودکار، تراش، پاکن و ... بود به دانش آموزان نیازمند که از پیش‌شناسایی شده بودند در فیروزآباد توزیع شد.

به گزارش فارس، کارخانه کربنات سدیم کاوه فیروزآباد که چندی پیش فاز نخست آن توسط رئیس‌جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید تاکنون بازسازی و نوسازی مدرسه‌ای ۱۲ کلاسه در سطح شهر فیروزآباد را آغاز همچنین بخشی از ساختمان توانبخشی بهزیستی این شهرستان را به اتمام رساند است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها