فرمانده تیپ ۱۷۷ ارتش تربت حیدریه:

عملیات ثامن الائمه فتح الفتوح دفاع مقدس شد

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، از خاک و وطن خود دفاع کرد و این دفاع از باور‌های دینی و ارزش‌های معنوی و اعتقادی دفاع مقدس نام گرفت.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۰۷
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی صبح امروز در یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، از خاک و وطن خود دفاع کرد و این دفاع از باور‌های دینی و ارزش‌های معنوی و اعتقادی دفاع مقدس نام گرفت.
 
وی تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده تگه داریم و به آزادگان و ایثارگران و همه آن‌هایی که در دفاع مقدس نقش محوری داشتند، احترام بگذاریم و قدردان ان‌ها باشیم مرادی با بیان اینکه صدام بعثی به نمایندگی از بلوک غرب و شرف به جنگ با نظام اسلامی آمده بود، گفت: این جنگ تحمیلی در حالی رخ داد که ارتش منظمی نداشتیم، سپاه و بسیج تازه تاسیس شده بودند و کشور همچنان درگیر قائله‌های داخلی بود، اما رزمندگان اسلام با لبیک به فرمام، ولی فقیه زمان برای دفاع از میهن اسلامی از تمام هستی خود مایه گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.
 
فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش بیان داشت: امنیت مقوله‌ای است که نمی‌توان روی ان قیمت گداشت و امروز فرزندان غیور این ملت در مرز‌های شمال غرب و جنوب شرق در نقطه صفر مرزی امنیت را برای این کشور فراهم کردند و این مصداق همان جمله دفاع همچنان باقیست.
 
وی افزود: جنگ و دفاع مقدس تمام نشده و عناصر داعش و تکفیری در کمین غفلت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی هستند و به فضل الهی اقتدار نیرو‌های مسلح به منصه ظهور رسیده و اکنون در اوج امادگی هستند.
 
مرادی با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان، گفت: عملیات ثامن الائمه علیه السلام فتح الفتوح دفاع مقدس شد و غیور مردان دلیر ارتش به تاسی از فرمان امام راحل که فرمودند حصر ابادات باید شکسته شود به مقابله با بعثی‌های تا دتدان مسلح رفتند و به فضل الهی حصر ابادان شکسته شد و بیش از سه هزار بعثی به درک واصل شدند و تعداد زیادی از امکانات و تجهیزات انان نابود شد.
 
امروز همچنین در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و در ادامه برنامه‌ها ۱۵ سری جهیزیه که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تهیه شده بود، بین نوعروسان نیازمند تربت حیدریه توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها