خبرهای داغ:
یاسر متانت
فرمانده سپاه گلپایگان در جمع خانواده شهدا:
سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در جمع خانواده معظم شهدا،ادامه راه شهدا را منوط ربه بصیرت و آگاهی دانست.
کد خبر: ۹۲۸۱۱۷۹
|
۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در گردهمایی خانواده شهدای گلپایگان که همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس و با حضور مسئولان و خانواده معزز شهدا و با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه ای تمام نشدنی است که همواره می توان ذخایر تمام نشدنی آن را استخراج کرد،گفت: وظیفه مردم و مسئولان، احترام به خانواده شهدا و حرکت در مسیر شهداست.

فرمانده سپاه گلپایگان با اشاره به اینکه ادامه راه شهدا جز با بصیرت و آگاهی ممکن نیست، بیان کرد: بصیرت و آگاهی، این است که بدانیم همسر پیامبر،می تواند در برابر راه پیامبر قرار بگیرد.

وی افزود: بصیرت یعنی اینکه نگاهت به شخصیت ها نباشد بلکه همواره به شاخص ها چشم بدوزیم و بدانیم ملاک حق،حقیقت است نه شخصیت ها.

سرهنگ میرکریمی در ادامه با بیان اینکه ما باید مراقب باشیم همچون تاریخ صدر اسلام، قرآن روی نیزه ما را از قرآن ناطق منحرف نکند، تصریح کرد: بصیرت یعنی دانستن اینکه جانباز صفین می تواند قاتل امام حسین علیه السلام در کربلا باشد.

فرمانده سپاه گلپایگان، ضمن گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس، با اشاره به جایگاه اثرگذار خانواده شهدا در هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با استکبار تصریح کرد: ما هرچه داریم از فداکاری و رشادت های رزمندگان و شهدایمان در دفاع مقدس است.

وی افزود:دفاع مقدس دستاورد های بزرگی را برای ما به ارمغان آورد و نقطه عطفی است در تاریخ پر خیر و برکت انقلاب اسلامی که باید آن را گرامیداشت و از آن تجلیل کرد.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی در پایان صبر و استقامت و بصیرت را از جمله وظایف مردم و خانواده شهدا در این برهه از تاریخ انقلاب دانست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها