امام جمعه درگز گفت: پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، هنوز جنگ پابرجاست و فقط عرصه آن عوض شده است؛ عرصه‌ای که بسیاری از مسئولین فرهنگی و غیرفرهنگی کشور و مردم از آن غافل شده و در حال ضربه خوردن از این موضع هستیم.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۶۶
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام محمدحسین ایروانی در مراسم تجلیل از یادگاران دفاع مقدس که در سپاه درگز برگزار شد گفت: جنگ بین حق و باطل یک نبرد دائمی است که از زمان فرزندان حضرت آدم آغاز شده و تا قیامت ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: البته تقابل بین حق و باطل حالات مختلفی دارد؛ گاهی در قالب جنگ فیزیکی نمایان می‌شود و گاهی در قالب‌های فرهنگی، فکری و اقتصادی؛ در هر زمانی دشمن بر اساس ابزاری که در اختیار دارد زمینه‌ای را برای مقابله با حق فراهم می‌کند؛ در طول عمر ۴۲ ساله انقلاب اسلامی، تمام جنگ‌ها علیه کشور و مردم ما انجام شد.

امام جمعه درگز تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی با کشور ما به خاطر اسلامیت ایران است و الا ایران زمانی مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه بود؛ مشکل دشمن با ظلم ستیزی و عدالت طلبی جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام ایروانی خطاب به رزمندگان حاضر در جلسه گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان عزیز و مجاهدان اسلام، با تبعیت از فرمان، ولی امر خود جان را در کف دست گرفته و با تمام وجود از تمامیت ارضی کشور خود دفاع کردند تا آنجا امام ما یک نوجوان ۱۳ ساله را امام خود می‌دانست؛ نمونه‌های این افراد در دفاع مقدس بسیار زیاد است.

وی تاکید کرد:، اما پس از گذشت سال‌ها از دفاع مقدس، هنوز جنگ پابرجاست و فقط عرصه آن عوض شده است؛ عرصه‌ای که بسیاری از مسئولین فرهنگی و غیرفرهنگی کشور و مردم از آن غافل شده و در حال ضربه خوردن از این موضع هستیم.

امام جمعه درگز بیان داشت: امروز مردم ما جنگ اقتصادی و افزایش بی رویه قیمت کالا‌ها را متوجه می‌شوند، اما متوجه آمار بدحجابی، طلاق، آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و ... نیستند؛ در حال حاضر سخت‌ترین جنگ ما جنگ فرهنگی و فکری است و باید همه برای شکست دادن دشمن در این جنگ مشارکت کنند.

حجت الاسلام ایروانی در پایان خاطرنشان کرد: به صراحت می‌توان گفت: اگر با همین غفلتی که متوجه مسئولین و خانواده‌ها شده پیش برویم، خیلی دور نیست که شرایط کشور ما بدتر از آندلس و اسپانیا شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها