خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر کشور صورت گرفت:

افتتاح پل شهداي عشاير در ايلراه اصلي مسير كوچ عشاير از چهارمحال و بختياري به خوزستان

با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر کشور پل شهداي عشاير در ايلراه اصلي مسير كوچ عشاير از چهارمحال و بختياري به خوزستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۲۸
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری در خصوص اهم برنامه هاي سرهنگ سعيدي، مسئول سازمان بسيج عشايري كشور در سفر به استان گفت: افتتاح پل شهداي عشاير در مسير ايلراه اصلي مسير كوچ عشاير از چهارمحال و بختياري به خوزستان از جمله این برنامه ها بود.

سرهنگ ایزدی ديدار و گفتگو با عشاير در مسير كوچ ، كلنگ زني ساخت مدرسه سه كلاسه در منطقه عشايري گل سرخ صمصامی،توزیع چهارصد پک آموزشی و لوازم التحریر در بین دانش آموزان در منطقه صمصامی، دیدار با گروه جهادی بخش صمصامی در پروژه کانال آب رسانی به باغات کشاورزی و زمین های کشاورزی، که این پروژه به همت سپاه ناحیه عشایری سازمان بسیج سازندگی و مردم درحال انجام است،را نیز نام برد.

ایزدی گفت: سرهنگ سعیدی با حضور در پایگاههای مقاومت بسیج منطقه صمصامی از نزدیک با فرمانده و بسیجیان دیدار و از نزدیک در جریان روند فعالیت در مناطق عشایری و مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

وی دیدار با خانواده محترم شهدا و مسئولین شهرستانی و استانی در راستای رفع مشکلات مناطق عشایری ،دیدار با گروه جهادی شهید خدادادی که با ویزیت و دارو رایگان اهالی مناطق عشایری را ویزیت می نمایند، شرکت در مجمع عالی بسیج عشایری با حضور مسئولین استانی و معتمدین و سران طوایف بختیاری را از دیگر برنامه های سفر دو روزه رئیس سازمان بسیج عشایر کشور به استان عنوان کرد.

ارسال نظرات