خبرهای داغ:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین

واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران صعب‌العلاج تهیه می‌شود

رحمانی گفت: تلاش می‌کنیم، واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران صعب‌العلاج استان قزوین تهیه شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۴۵
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین، در دیدار با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بیان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همواره در خدمت به جامعه ایثارگران یاریگر بنیاد بوده که از همه زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی می‌کنیم.

این مقام مسئول به واکسن آنفلوآنزا اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان بنیاد کشور این واکسن برای جانبازان 50 درصد به بالا و شیمیایی تهیه شده است.

وی افزود: اکنون از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خواستار تهیه واکسن آنفلوآنزا برای والدین شهدا و ایثارگران صعب‌العلاج هستیم تا این واکسن‌ در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

در ادامه این دیدار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: هر خدمتی که بتوانیم به جامعه ایثارگران ارایه دهیم باعث افتخار ماست.

وی با اشاره به واکسن آنفلوآنزا افزود: در تهیه این واکسن نیز برای والدین صعب‌العلاج شاهد و ایثارگر تلاش خواهیم کرد تا با هدف پیشگیری از بیماری آنفلوآنزا به این عزیزان تزریق شود.
گفتنی است: در این دیدار، مسئولان استان قزوین در خصوص اهمیت و تهیه واکسن آنفلوآنزا برای جامعه ایثارگران با یکدیگر بحث و تبادل‌نظر کردند.

لازم به ذکر است واکسن آنفلوآنزا بهترین راه برای جلوگیری از ابتلا به بیماری آنفلوآنزا و عوارض آن است.

 

1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار