خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه ۱۱۴ میلیون ریالی قاچاق دیسک و صفحه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۸۹۲
|
۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
جریمه ۱۱۴ میلیون ریالی قاچاق دیسک و صفحه در همدانداریوش جودکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: حسب گزارش سازمان صمت همدان پس از بازرسی از انبار یک فروشگاه تعداد ۲۰ عدد صفحه کلاچ کامیون به ارزش بیش از ۹۷۵ میلیون ریال کشف و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی افزود: شعبه پنجم این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی و صدور رأی مقتضی متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ ۱۱۴ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد که پس از تایید در شعبه تجدید نظر و قطعیت رأی پرونده هم اکنون در اجرای احکام در حال اجرا است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به کشف محموله ۲۰ میلیارد ریالی قاچاق سیگار عنوان کرد: این سیگار‌ها از یک کامیون زیر بار علوفه کشف شد.   

وی عنوان کرد: فردی اقدام به قاچاق تعداد بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار خارجی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال به وسیله یک دستگاه خودرو کامیون کرده بود.

جودکی یادآور شد: متهم سیگار‌ها را از استان‌های غربی زیر بار علوفه جاسازی کرده بود که در گلوگاه شهید زارعی همدان به دام افتاد.

وی خاطرنشان کرد: پس از توقیف خودرو پرونده وی هم اکنون در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا وارز مستقردرگلوگاه شهید زارعی همدان در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات