خبرهای داغ:
خمینی شهر
بیانیه بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر
خمینی شهر و مردم آن با تقدیم 2300 شهید گرانقدر در جنگ تحمیلی و 20 شهید مدافع حرم از طلایه داران آزادی کشور و شیعه و تفکر اسلامی هستند و امروز نیز در مبارزه با کرونا در خط مقدم قرار دارند.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۳۶
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر در دفاع از شهرستان شهید پرور و ولایی خمینی شهر بیانیه ای را صادر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که مکتب امام حسین (ع) باعث قوام شیعه و تفکر اسلامی در جهان گردیده است و خمینی شهر مزین به نام احیاگر اسلام و تفکر شیعی در قرن حاضر؛ حضرت امام خمینی(ره) است و دشمنان اسلام تیرهای خشم و جهالت و زهر آلود سیاسی خود را به سمت آن هدف رفته اند، بایستی محبت و مهرورزی نسبت به نام خمینی شهر و مردم آن که با تقدیم 2300 شهید گرانقدر در جنگ تحمیلی و 20 شهید مدافع حرم از طلایه داران آزادی کشور و شیعه و تفکر اسلامی هستند و امروز نیز در مبارزه با کرونا در خط مقدم قرار دارند(از تولید ماسک و کمک های معیشتی گرفته تا حفظ شعائر اسلام و شیعه در این وضعیت بحرانی و با حفظ کامل پروتکل ها و...) باید سرمشق کلام و عمل مسئولین و صدا سیما باشد.

لذا سوالات زیر که در ذهن این مردم شریف قرار گرفته است باید از طرف کسانی که در مورد نام آن جوسازی نموده اند پاسخ داده شود:

1 _ چرا در این همه سال از بزرگی این شهر در تقدیم 2300 شهید گرانقدر و 20 شهید مدافع حرم این شهرستان تا قبل از حضور کرونا، هیچکس در صدا و سیما گزارشی به ریاست محترم جمهوری نداده است؟

2 _ چرا هیچ یک از مسئولین از کم بودن شدید امکانات این شهر نسبت به تراکم جمعیت آن(که بعد از تهران رتبه دوم است) و مقایسه آن با امکانات شهر تهران یا اصفهان بزرگ سخن نگفته است؟

3 _ چرا هیچ یک از مسئولین رده بالا از میزان بالای کمک های معیشتی و درمانی این شهر در زمان وقوع سیل، زلزله و کرونا و... در صدا و سیمای ملی گزارشی به ریاست محترم جمهور ندادند؟

4 _ وقتی دوربین صدا و سیمای اصفهان به مغازه های شهر اصفهان می رفت و هیچکدام از آنها ماسک بر صورت نداشتند چرا خدمت ریاست محترم جمهور گزارشی از شهر اصفهان و سایر شهرها ندادند که هیچکدام از آن مغازه داران خمینی‌شهری نبودند؟

5 _ اگر هیئاتی کوچک با سلیقه ای خاص در این شهر هستند چرا آنرا پای همه هیئات این شهرستان و مردم شریف آن نوشتند و از کم بودن نسبت این هیئات و اعضای آن نسبت به تعداد بالای هیئات بسیارخوب و مردم عزیز این شهرستان ننوشتند؟

6 _ تلاش نهادهای فرهنگی کشور در راستای اختصاص بودجه های فرهنگی و عمرانی و تفریحی به این شهرستان نسبت به تهران و یا اصفهان چه بوده است لطفا مقداری را توضیح دهند؟

7 _ چرا مدارس شهرستان خمینی‌شهر  که اکثراً قشر متوسط و ضعیف جامعه در آن تحصیل میکنند، فرسوده و قدیمی است و تعداد مدارس دولتی مجهز نسبت به غیر انتفاعی ها کمتر است؟ چرا مدارس این شهرستان توان مالی پدالی کردن شیرهای مدرسه ها را ندارند؟

8 _ چرا در طول زمان تمام مراکز اصلی علمی این شهرستان از جمله دانشگاه صنعتی اصفهان و دانشگاه پیام نور که در خمینی شهر واقع اند زیر نظر شهر اصفهان واقع گردید و کسی از مظلومیت این شهرستان سخن نگفت؟

9 _ چرا هیچکس از آلودگی زیست محیطی خمینی شهر توسط پالایشگاه و نیروگاه و آمار بالای سرطان این شهرستان در این همه سال چیزی ننوشت اما امروز همه از آلودگی کرونایی خمینی شهر نوشتند و گفتند؟

10 _ کمک های معیشتی دولت به مردم عزیز شهرستان خمینی شهر به جز کمک های خیرین، نهادهای انقلابی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه بوده است قدری توضیح فرمایید؟

11_ چرا کسی از پزشکان و خیران و نخبگان این شهرستان گزارشی خدمت ریاست محترم جمهور در صدا و سیما نداده است؟

12 _ آیا مسئولان کشور به این توجه دارند که نام این شهر همنام بنیانگذار عزیز و شریف جمهوری اسلامی است و میدانند که ذکر نام این شهر بایستی همواره همراه با احترام و خالی از جنجالهای رسانه ای باشد؟ آیا آنها به دشمنی دشمنان خارجی و تلاش آنها در بدنامی این شهر و نام آن توجه دارند؟

13 _ در روز اربعین مردم خمینی شهر از اجتماع 110 هزار نفر چندین ساله و با تصمیم ستاد مردمی جاماندگان اربعین که نماینده همین مردم شریف و بزرگوار هستند صرف نظر نمودند و منطق خود در برابر جوسازی ها را نشان دادند و نقش طلایه داری خود  را در این جنگ نیز ایفا نمودند، آیا امروز در صدا و سیما  در حضور ریاست محترم جمهور از مردم این شهرستان تشکر به عمل می آید؟

14 _ رعایت دائمی مردم خمینی شهر در دوری از تجمعات و یا تجمع همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی، شستن مکرر دستها، استفاده از ماسک و کمکهای معیشتی و همدلانه در راستای لبیک به سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و ولایت مداری این مردم شریف با الگو برداری از حضرت اباالفضل(علیه السلام)، پاسخی محکم به این جوسازی های اخیر است.

بسیج رسانه شهرستان خمینی شهر

خمینی شهر مدافع اسلام و انقلاب است

ارسال نظرات
پر بیننده ها