خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین

نهضت کمک مومنانه، تجلی مواسات و همدلی است

آیت اله عابدینی گفت: برای چندمین بار شاهد یک حرکت ارزشمند تعاون، مواسات، همدردی و همدلی با کسانی هستیم که در اثر بیماری کرونا متضرر شده اند.
کد خبر: ۹۲۸۵۳۳۲
|
۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نهضت رزمایش کمک مومنانه صبح امروز با حضور مسوولان استانی و با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در گلزار شهدای شهر قزوین برگزار شد.

آیت اله عابدینی امام جمعه قزوین در این مراسم با اشاره به برگزاری سومین مرحله از این نهضت بزرگ کمک مومنانه بیان کرد: برای چندمین بار شاهد یک حرکت ارزشمند تعاون، مواسات، همدردی و همدلی با کسانی هستیم که در اثر بیماری کرونا متضرر شده اند.

وی گفت: نهضت کمک مومنانه در چندین مرحله از سوی سپاه انجام شده و امروز شاهد برگزاری حماسه دیگری بودیم.

آیت اله عابدینی اظهار کرد: همه اینها نشان می دهد که تا مردم در مشقت و مضیقه هستند این وظیفه با ما هست و تا گشایشی برای جهان حاصل شود، این وظیفه همچنان ادامه خواهد داشت.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: این کمک ها، نوعی امتحان است و جایزه بزرگ دارد و اگر مردم اهل ایمان و تقوا باشند از این امتحان نیز به خوبی می گذرند.
وقتی دشمن به خاک ما تجاوز می کند تقوا می گوید باید مقابله کنید، وقتی کشورهای جهان دچار داعش می شوند دفاع از حرم وظیفه مسلمانان است و خداوند می فرماید کسانی که در عرصه امتحان و تقوا تلاش می کنند ما برکات را از زمین و آسمان به آنها می گشاییم و این بشارتی برای مومنین است.

وی با تقدیر از تلاش سپاه در برگزاری مراسمات اینچنینی افزود: به سپاه خداقوت می گوییم و از آنها می خواهیم این مراسمات استمرار یابد.

آیت اله عابدینی با اشاره به بازگشت غرورآفرین پیکر شهید مدافع حرم، شهید زکریا شیری تصریح کرد: شهید مظلوم که استان ما به عطر حضورش معطر شد، پس از پنج سال دوری و در جهاد با کفار به شهادت رسید.

وی گفت: نسبت به بزرگداشت این شهید بزرگوار باید کاری بکنیم و خواهش ما این است برنامه ای ایجاد کنیم که مراسمی با رعایت تمام پروتکل ها و شئونات جهت تجلیل به نحو احسن از این شهید معزز داشته باشیم.
۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار