راه اندازی کلینیک استاندارد در یزد

موافقت با راه اندازی کلینیک استاندارد و گروه پژوهشی صنایع ساختمان اداره کل استاندارد استان یزد، درهفته استاندارد توسط هیات امنا پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران کلیدخورد.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۸۹
|
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مدیرکل اداره استاندارد استان یزد گفت: با پیگیری‌های مستمر مسئولین استاندارد استان طی یک سال گذشته وهمراهی‌های مقامات استانداری یزد و با توچه به جایگاه خوب منطقه در حوزه صنایع ساختمان و فولاد، این نیاز استان توسط تصمیم گیران مستقر در پایتخت برآورده شد.

محمد رضا زارع بنادکوکی اظهار داشت: از دغدغه‌های همیشگی و اصلی مسئولین استاندارد استان، ارتقا بیشتر کیفیت خدمات ارائه شده و محصولات واحد‌های تولیدی است که امیدواریم با راه اندازی کلینیک استاندارد و گروه پژوهشی صنایع ساختمان و گرد هم آمدن اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران، دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی و صنعت گران خدوم و زحمت کش استان، از پله‌های کیفیت به خوبی صعود کنیم.

وی ادامه داد: قدمت تولید برخی محصولات دراستان یزد نظیر انواع شیرینی جات سنتی، فرآورده‌های کنجدی، صنایع دستی از قبیل: کالا‌های سرامیکی، زیلو و مصنوعات فلزات گران بها به چند صد سال می‌رسد که اکثر آن‌ها فاقد هرگونه استاندارد ملی هستند که جای امیدواری است، از طریق کلینیک استاندارد و گروه‌های پژوهشی مرتبط بتوانیم با تدوین استاندارد‌های پژوهش محور این نقیصه را هم از سر راه برداریم.

این مسئول در پایان گفت: به نظر مسئولین و صاحب نظران اداره کل استاندارد، راه اندازی کلینیک استاندارد و گروه‌های پژوهشی صنایع مختلف، درواقع حلقه مفقوده‌ای است که می‌تواند شکاف موجود و طولانی بین دانشگاه و صنعت را که از گذشته‌های دور به نسل حاضر رسیده است را پر کرده و از این طریق، بین دولایه مهم اجتماعی دانشگاه و صنعت، همزیستی، دوستی و رفاقت، بیش از پیش برقرار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار